جام جم ورزشی: نهایی شدن پروسه چند هفته ای جذب میشل اومانا توسط پرسپولیس، خبر امیدوارکننده ای برای هواداران این تیم به شمار می رود.
کد خبر: ۷۰۷۳۳۸
اومانا 4 مسابقه را از دست می دهد؟

قرمزها که بعد از جدایی جلال حسینی، در 3 مسابقه نخست لیگ چهاردهم 3 گل دریافت کرده اند، حالا امیدوارند با حضور شماره 4 جدید تیم شان که یکی از بازیکنان فیکس کاستاریکا در جام های جهانی 2006 و 2014 بوده، بار دیکر صلابت دفاعی از دست رفته را به دست بیاورند. خرید مهره های ملی پوش به ویژه از کشورهای آمریکایی که مسابقه های ملی شان معمولا با جدول استاندارد فوتبال هماهنگ نیست اما دردسرهای ویژه خودش را نیز دارد.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر باید برای حضور در رقابت های «کوپا سنتروآمریکانا» به همراه تیم ملی کاستاریکا به آمریکا سفر کند. اگر سرمربی تیم ملی کاستاریکا تصمیم به استفاده از همه نفرات اصلی برای این جام نه چندان معتبر بگیرد، قرمزها خیلی زود مدافع شان را برای مدتی کوتاه از دست خواهند داد. جام ملت های آمریکای مرکزی با حضور 7 تیم برگزار می شود که 4 و نیم تیم از آن ها جواز حضور در رقابت های کونکاکاف را به دست می آوردند. مسابقه هایی که 9 ماه بعد برگزار خواهند شد.

کاپ آمریکای مرکزی در 4 شهر واشنگتن، دالاس، هیوستون و لس آنجلس برگزار خواهد شد. کاستاریکا در گروه یک این رقابت ها با نیکاراگوئه و هندوراس روبرو شده است. نخستین بازی این تیم در تاریخ سوم سپتامبر(12 شهریور) برگزار می شود. این تیم به احتمال فراوان مطابق معمول به فینال رقابت ها خواهد رسید. اگر این اتفاق رخ دهد، آن ها تا سیزدهم سپتامبر(22 شهریور) در آمریکا ماندگار خواهند شد. در این مقطع 10 روزه، پرسپولیس دو دیدار حساس در برابر تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان دارد که البته در هر دوی این دیدارها میزبان است. اومانا البته با توجه به طولانی بودن سفرش، احتمالا دو دیدار قبل و بعد این مقطع را نیز از دست خواهد داد. یعنی دیدار با صبا در قم و با راه آهن در ورزشگاه تختی تهران.

غیبت اومانا در اولین هفته های امضای قرارداد با پرسپولیس، روند جاافتادن او در ترکیب تیم تازه اش را با مشکل مواجه خواهد کرد. این اتفاق البته تنها در شرایطی رخ می دهد که سرمربی تیم شگفتی ساز جام جهانی، در تورنمنت ملی پیش رو قصد استفاده از تیم اصلی را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها