در دنیای امروز که طبیعت‌گردی و سفرهای طولانی مدت و جابه‌جایی از شهری به شهری دیگر بسیار متداول است، حمل وسایل مورد نیاز از جمله دوچرخه که شاید وزن و حجم زیادی داشته باشند و در صندوق عقب و باربند خودرو جا نشوند، داشتن یک یدک‌کش را ضروری می‌کند.
کد خبر: ۷۰۷۰۳۱
یدک‌کش جدید شرکت سیلوان اسپورت

چند سال قبل شرکت SylvanSport، یدک‌کشی را به نام GO Trailer معرفی کرد که یکی از متنوع‌ترین وسایل حمل و نقل تا امروز است. این وسیله جوری طراحی شده بود تا علاوه بر این‌که کاربردی باشد و وسایل زیادی را بشود با آن حمل کرد، سبک وزن هم باشد. اما به نظر این شرکت، این یدک‌کش چندان سبک وزن نیامد، به همین دلیل یدک‌کش جدیدی را به نام GO-Easy طراحی کرد که کوچک‌تر و ساده‌تر از قبلی است. با یدک کش جدید می‌توان قایق، دوچرخه و چیزهای زیاد دیگری را حمل کرد. فقط کافی است آن را به موتورسیکلت یا خودروی خود وصل کنیم تا بتوانیم وسایل خود را به هر کجا که می‌رویم با خود ببریم.

یدک‌کش جدید این شرکت فقط 125 کیلوگرم وزن دارد و دارای صندوق انبار است، از جمله خصوصیات این یدک‌کش می‌توان به کف آلومینیوم و صندوق انبار ضدآب آن اشاره کرد و جوری ساخته شده تا با انواع وسایل نقلیه کوچک و بزرگ کار کند. GO-Easy با بدنه‌ای فولادی ساخته شده است و می‌تواند بیش از 147 کیلوگرم بار را که شامل مثلا پنج دوچرخه یا چهار قایق می‌شود، حمل کند. چهار اتصال‌دهنده الکتریکی سیمی و دو کابل ایمنی و چراغ‌های ال ای دی استاندارد از ویژگی‌های این یدک‌کش هستند.

gizmag / مترجم: آزاده ارشدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها