وقتی حیوانات هم از جنایت صهیونیست‌ها در امان نیستند

نزدیک به یک هفته که از شدت حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه کاسته شده، عمق فجایع و حملات صهیونیست‌ها بیش از پیش مشخص می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۷۹۵
وقتی حیوانات هم از جنایت صهیونیست‌ها در امان نیستند

علاوه بر شهادت بیش از 1900 شهروند غزه، باید به 3000 خانه‌ای اشاره کرد که طی این حملات کاملا ویران شد.

حال برخی اخبار و شنیده‌ها حاکی است که فقط شهروندان و زیرساخت‌های غزه قربانی جنایت اسرائیلی‌ها نبوده‌اند و باید حیوانات این شهر را نیز به این فهرست اضافه کرد.

باغ‌وحش غزه چند سال پیش و با کمک دولت حماس در شهرک بیسان ساخته شد و روزانه نظر بسیاری را به خود جلب می‌کرد، اما پس از حملات صهیونیست‌ها، حال و روز دیگری به خود گرفته است.

حیوانات این باغ‌وحش از طریق تونل‌هایی که حماس آنها را درست کرده بود، به این مکان منتقل شدند.

شاید دردناک‌ترین صحنه اولین قفسی باشد که بازدیدکنندگان به محض ورود به باغ‌وحش با آن رو‌به‌رو می‌شوند.

در این قفس یکی از میمون‌ها در حالی که کاملا بی‌حرکت است، بالای لاشه یکی از همنوعانش نشسته که بر اثر خمپاره صهیونیست‌ها کشته شده است.

بنا به گفته شادی حمد، مدیر باغ‌وحش غزه، بر اثر این حملات تعدادی از حیوانات کشته شده‌اند که میمون‌ها بیش از دیگر حیوانات از بین رفته‌اند.

در گوشه‌ای از باغ‌وحش نیز پلیکانی گیج در کنار یک اردک دیده می‌شود و در جایی دیگر یک کروکودیل کوچک بدون حرکت در آبی راکد و در کنار جسد یک لک‌لک نشسته است.

کمی آن طرف‌تر نیز غزالی با یک غاز در آشیانه‌ای دیده می‌شود. وضع بهداشت قفس‌ها نیز بسیار اسفبار است و بیشتر حیوانات در وضع نامناسبی به‌سر می‌برند.

نکته جالب این است که صهیونیست‌ها برای هدف قرار دادن این باغ‌وحش باز هم همان دلیل و بهانه همیشگی را آوردند: تخریب و از بین بردن موشک‌های حماس.

حسین خلیلی ‌-‌ گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها