جوهر اسلام، مکارم اخلاق است
گفت‌وگوی «جام‌جم» با نصرا... پورجوادی در سالروز ۸۰‌سالگی

جوهر اسلام، مکارم اخلاق است

گفت و گو با اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس

خوابگاه نصرت کابوس بوکسورها

حقوق نگرفتن معضل بود، حالا خوابگاه نامناسب هم خوره ذهن ملی‌پوشان بوکس شده است. بوکس ایران در میان رشته‌های مدال‌آور جای دارد و باید در ردیف ورزش‌های درجه اولی باشد اما امکانات و توجه به این ورزش متناسب با مدال‌آوری نیست.
کد خبر: ۷۰۵۷۱۶
خوابگاه نصرت کابوس بوکسورها

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی همین چند روز پیش در گفت‌وگو با جام‌جم از وضع نامناسب مالی نالید و اکنون علی مظاهری بوکسور نام آشنای تیم ملی است که به جمع معترضان پیوسته و می‌گوید شش ماه حقوق نگرفته است.

مظاهری ادامه می‌دهد: کمیته ملی المپیک ماه‌هاست حقوق بوکسورها را پرداخت نکرده است. قرار بود آقای شهنازی دبیر این کمیته پول‌ها را پرداخت کند اما یکباره متوجه شدیم ایشان به جای دادن حقوق به نانجینگ چین میزبان المپیک نوجوانان رفته، بنابراین فعلا از پول خبری نیست.

بوکسور تیم ملی و پرچمدار ایران در المپیک لندن می‌گوید:بوکسورها لیگ باشگاهی منظمی ندارند تا دست‌کم از تیم‌های باشگاهی پول بگیرند. همه حقوق ما به کمیته ملی المپیک وابسته بوده که آن هم شش ماه به تعویق افتاده است.

در میان صحبت‌های مظاهری، نکته دیگری وجود دارد که توجه مان را جلب می‌کند. او در لابه‌لای حرف‌هایش بارها از نداشتن خوابگاه مناسب گفت که این یکی باید جزو حداقل امکانات رفاهی برای ورزشکاران آن هم در سطح ملی باشد که با صحبت‌های مظاهری مشخص شد تیم ملی بوکس از داشتن این امکانات هم محروم است؛ تا جایی که خوابگاه نصرت شبیه کابوس بوکسورها شده است.

مظاهری می‌گوید: بوکسورها در خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب می‌خوابند. باور کنید سخت می‌گذرد و نمی‌توانیم بموقع استراحت داشته باشیم. کجا سراغ دارید هفت ملی پوش با هم در یک اتاق استراحت کنند و شب را به روز برسانند؟ ورزشکار باید از نظر ذهنی آماده باشد اما ما همین مقدار آسایش هم برای تمدد اعصاب و تقویت روانی نداریم. تیم ملی بوکس بعد از لغو سفر تدارکاتی به ایتالیا می‌خواهد در اردوی مشترکی با ترکیه شرکت کند که اگر این اتفاق بیفتد، علی مظاهری و دوستان می‌توانند نفس راحتی بکشند. بوکسور ملی‌پوش می‌گوید: اردوی ترکیه برای آمادگی ذهن و جسم ما تاثیر دارد دست‌کم می‌توانیم چند روز از خوابگاه نصرت خلاص شویم!

ایران به احتمال فراوان شش یا هفت بوکسور را برای بازی‌های آسیایی به اینچئون کره‌جنوبی می‌برد. اوزان 60، 64، 69، 75، 81، 91 و +91 شانس بیشتری دارند.مظاهری که بوکسور 91 کیلوگرم تیم ملی است، تلاش می‌کند یکی از همین افراد نفرات باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها