فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فرد شروری معروف به «علی عمر» خبر داد که از هفت سال قبل تاکنون تحت تعقیب محاکم قضایی بود.
کد خبر: ۷۰۴۷۷۲
شرور معروف تهران دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در پی شرارت های متعدد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش درجه یک و صدور احکام جلب از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ورامین تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی مخفیگاه و بازداشت متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت و مخفیگاه وی در شهر شریف آباد شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این متهم به علت اقدامات مجرمانه متواری و دارای بیش از 10 سابقه کیفری می باشد، گفت: تیم های کنترل نامحسوس پس از چندین ساعت کنترل و مراقبت های کاملا پوششی، زمانی که متهم داخل مخفیگاهش بود، وارد عمل شده و با دستگیری وی به اقدامات مجرمانه اش پایان دادند.

سردار فتحی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه، افزود: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی لازمه تامین امنیت در جامعه را تعامل و همکاری آحاد جامعه و مسئولان با پلیس دانست و گفت: بحمدالله یکی از موفقیت های نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله، تعامل بسیار خوب این نیرو با مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: متهم که به «علی عمر» معروف بود جهت اقدامات تکمیلی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
اینقدر كه مسئولین ما برخورد مهربانانه با این دزدان و قاچاقچیان دارن دو روز دیگه این شرور رو ازاد میكنن بیاد بیرون خلاف كنه ....
میترا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
هفت!!!! سال طول كشید تا دستگیر بشه؟؟؟؟ یعنی چی؟!!!
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
آقا رضای عزیز
معمولاً در بین اراذل و اوباش هم سلسله مراتب وجود دارد. وقتی شرورترین فرد دستگیر می شود بالطبع از سیستم حذف می شود و اوباش بعدی جایش را می گیرد و بهمراه آن لقب شرورترین فرد را هم از سلف خود به ارث می برد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
هففففففففففت سااااال ؟!!!!!!! حتما هفت روز دیگه هم آزاد میشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها