مامور فداکار نیروی انتظامی در یک درگیری تن به تن با یکی از قاچاقچیان وحشی پایتخت از ناحیه دست و صورت مجروح شد.
کد خبر: ۷۰۴۷۲۵
درگیری خونین مامور فداکار با قاچاقچیان هروئین

یازدهم مرداد حدود ساعت 2 بامداد ، عوامل گشت انتظامی کلانتری 171 مصطفی خمینی حین گشت زنی در اتوبان آزادگان، شهرک مرتضی گرد بودند که تعدادی از اهالی محل به واحد گشت مراجعه و اظهار داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودروی 405 در حال فروش مواد مخدر می باشند.

ماموران بلافاصله جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام که سرنشینان خودروی مذکور به محض مشاهده ماموران به داخل یک ساختمان نیمه کاره که بعدا مشخص پاتوق افراد معتاد و توزیع کنندگان مواد مخدر است، متواری شدند.

به دنبال این موضوع عوامل واحد گشت خودرویی پلیس ضمن رعایت قانونی به داخل ساختمان نیمه کاره رفته و فردی را که در سرویس بهداشتی ساختمان شده بود را دستگیر و مشاهده کردند سوئیچ خودروی حامل مواد مخدر در دست وی است.

ماموران با گرفتن سوئیچ و بازرسی خودرو موفق به کشف حدود 5 گرم هروئین شدند.

در ادامه ماموران سرگرم بازرسی دقیق تر خودرو جهت کشف مواد بودند که متهم با زدن ضربه ای به مامور انتظامی اقدام به فرار کرد که با فرار وی عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

در همین حین ماموران چندین بار فرمان ایست دادند که متهم با بی توجهی به فرار خود می داد تا اینکه ماموران به ناچار اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که مجددا متهم توجهی نکرد، سرانجام متهم درشت هیکل در محاصره پلیس به دام افتاد.

این قاچاقچی وحشی به محض اینکه خود را در محاصره پلیس اسیر دید به سمت یکی از ماموران حمله ور شد و قصد خلع سلاح مامور را داشت که پس از دقایقی درگیری با اصابت سه گلوله به دو پایش زمینگیر شد.

ماموران با هماهنگی مقام قضایی دستور ورود به مخفیگاه متهم را گرفتند که در بدو ورود مشاهده کردند دو مرد جوان در حال بسته بندی مواد مخدر می باشند که از ترس ماموران مواد را رها کرده و متواری شدند.

در بازرسی از محل مقدار 145 گرم هروئین و مقداری شیشه کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شد.

سرگرد محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگارن، گفت: تعدادی از همدستان متهم مذکرو که در بیمارستان بستری شده بود روز گذشته با یک دستگاه خودرو پژو به بیمارستان فیاض بخش مراجعه و قصد متواری دادن همدست خود را داشتند که با حضور عوامل کمکی موفق به انجام این کار نشدند.

گفتنی است ، تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این قاچاقچی هروئین در پایتخت ادامه دارد. متهم نیز به بیمارستان نیروی انتظامی منتقل شد و در آنجا تحت نظر قرار دارد . ( باشگاه خبرنگاران جوان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها