مدیرعامل پرسپولیس فعلا ماندنی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبرهایی مبنی بر استعفا از این سمت گفت: هیچ استعفایی در کار نبوده است.
کد خبر: ۷۰۱۹۰۷

به گزارش جام جم ورزشی از باشگاه پرسپولیس، علیرضا رحیمی روز دوشنبه افزود: بمنظور هماهنگی های لازم در موارد مختلف، دیروز در وزارت ورزش و جوانان با امیر رضا خادم و گرشاسبی نشستی با اسپانسر باشگاه داشتیم تا این فصل را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: هر چند بین باشگاه پرسپولیس و شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان اسپانسر باشگاه مسئله خاصی وجود نداشت، اما این نشست برای همکاری های نزدیک تر و بیشتر برگزار شد تا در مواردی که مد نظر طرفین قرار داشت، برای اجرای بهتر برنامه ها تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: بر این اساس جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم و خادم در جریان آن نقش بسزایی را ایفا کرد.

رحیمی با اشاره به پاره ای شایعات طرح شده در روزهای اخیر تصریح کرد: هیچ استعفایی درکار نبود و مسائل مربوط به باشگاه و تیم را همه روزه به طور جدی پیگیری می کنم و برای حضور هر چه قدرتمندتر پرسپولیس در صحنه های مختلف با تمام قوا در تلاش هستیم. بدون تردید باشگاه بزرگی چون پرسپولیس هر روز با مسائل و مشکلات مختلف روبرو می شود که آنها را با کمک وزارت ورزش، هیأت مدیره و اسپانسر از پیش رو بر می داریم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت مهردادپولادی گفت: از جمله مسائلی که درروزهای گذشته پیگیرآن بودم،موضوع پولادی بود و در تلاش هستیم با مذاکراتی که در حال انجام است، او را هر چه زودتر در کنار خودمان داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها