سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: در پی اثبات تخلف دو تن از فوتبالیست‌ها در زمینه دریافت کارت‌های معافیت از خدمت، این سازمان کارت معافیت این افراد را باطل کرد.
کد خبر: ۷۰۱۵۵۳
اثبات جعلی بودن کارت پایان خدمت دو فوتبالیست

به گزارش جام جم ورزشی، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی‌های به عمل آمده حاکی از آن است که تاکنون کارت معافیت از خدمت دو نفر از بازیکنان فوتبال به دلیل فاقد اصالت بودن مدارک تهیه شده توسط بازیکنان مذکور و ارائه آن به این سازمان، باطل شده و چنانچه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شود که مدارک سایر بازیکنان نیز فاقد اعتبار است، قطعا با بازیکنان متخلف و سایر افراد یا سازمان‌هایی که در این زمینه دخالت داشته‌اند، وفق قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

شایان ذکر است که کارت‌های معافیت از خدمت صادره شده برای بازیکنان مورد بحث، باطل شده و آنان به خدمت سربازی اعزام خواهند شد، همچنین تا زمان به نتیجه رسیدن بررسی های این سازمان، اعتبار کارت‌های معافیت دیگر بازیکنان مورد اشاره به قوت خود باقی است.

این اطلاعیه می‌افزاید که در سال گذشته براساس هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال مقرر شد تا برای جلوگیری از به کارگیری بازیکنانی که وضعیت خدمتی آنان مشخص نشده، قبل از انعقاد قرارداد با فوتبالیست‌ها، وضعیت خدمتی آنان از سازمان وظیفه عمومی استعلام شود که در این راستا انتظار می‌رود فدراسیون مذکور برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاقات مشابه، تعامل بیشتری با این سازمان به عمل آورند.

از آنجا که هرگونه اظهار نظر در این خصوص باید مستند به بررسی‌های صورت گرفته و لزوما توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا باشد لذا بهتر است به منظور حفظ حیثیت افراد از پخش شایعات و دامن زدن به موضوع جلوگیری و از هرگونه پیش داوری در این زمینه پرهیز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها