جام جم ورزشی - مربی استقلال می گوید نباید بازیکنان تیمش استقلال خوزستان را مثل راه آهن دست کم بگیرند.
کد خبر: ۷۰۱۱۷۳
فکری: نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم

محمود فکری در گفت وگو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره عملکرد استقلال برابر راه آهن گفت: با توجه به اینکه این دیدار اولین بازی لیگ برتر برای دو تیم بود بازی خوبی انجام دادیم. هر چه از زمان بازی می گذشت شرایط تیم بهتر می شد چون در این هفته صحبت هایی در مورد حضور یا عدم حضور تیم راه آهن می شد بازیکنان ما این تیم را تا حدودی در اوایل بازی دست کم گرفته بودند و فکر می کردند که نمی تواند برای استقلال مشکل ساز باشد و در نهایت منجر به گل خوردن تیم ما شد. بعد از گل موقعیت های زیادی را خلق کردیم و بازی خوبی را انجام دادیم و در آخر پیروز میدان شدیم. خدا را شکر که توانستیم در اولین بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره عملکرد بازیکنان و ملی پوشان ادامه داد: بازیکنان خوب بودند اما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده اند. ملی پوشان بعد از جام جهانی تمرینات منظمی نداشتند و دیر به تیم اضافه شده اند اما با هماهنگی بین کل بازیکنان مطمئنا در هفته های آینده آماده تر خواهند شد.

مربی تیم استقلال درباره بازی بعدی این تیم برابر استقلال خوزستان بیان کرد: در این دیدار بازیکنان باید خودشان باشند و تیم حریف را دست کم نگیرند. تیم استقلال خوزستان تیم خوب و با انگیزه ای است البته همه تیم های حاضر در لیگ برتر برابر استقلال انگیزه زیادی دارند. ما باید در همه بازی ها امتیاز کامل بگیریم با گل های بیشتر ، چون در ادامه به امتیاز مناسب و تفاضل گل خوب نیاز داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استقلال چه زمانی به ایده آل مد نظر کادر فنی خواهد رسید اظهار کرد: به طور طبیعی از هفته 5 ، 6 به بعد تیم شکل واقعی خودش را خواهد گرفت. البته زمانی که مصدومان به تیم اضافه شوند شرایط بهتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره اظهارات دور از واقع نکونام علیه سرمربی استقلال گفت: توصیه من به جوان ها این است که سعی کنیم حرمت بزرگان تیم را حفظ کنیم و بازیچه دست دیگران نشویم. اگر چنین مطالبی واقعا صحت دارد چرا همان زمان زده نشد. اگر احترامات حفظ شود هم برای خود افراد و هم برای فوتبال خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها