
احسان علیخانی که در تیم هنرمندان بازی میکند و از قضا بازیکن قابلی هم هست، شبها بعد از پایان پخش «ماه عسل» و بعد از اینکه از نصیحت کردن خلقالله فارغ شد، دوان دوان خودش را به ولنجک میرساند تا در ترکیب تیمش به میدان برود.
تیم احسان و رفقا دیشب با نتیجه ۳-۲ حریف خودش رینوزیت را شکست داد. (آفتاب)

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند