مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس برای من افتخار است و با خیلی از شماره هشت های پرسپولیس از جمله علی کریمی تماس گرفتم و از آنها رخصت طلبیدم.
کد خبر: ۶۹۹۳۲۷
رخصت دغاغله از «هشت»های بزرگ پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی، مهدی دغاغله در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پوشیدن پیراهن پرسپولیس به تنهایی خودش یک افتخار بزرگ است که نصیب من شد و در این میان برخی شماره‌ها در پرسپولیس هستند که ارزش مضاعفی دارند، به جهت اینکه به تن بزرگان تاریخ باشگاه و فوتبال ایران بودند. یکی از این پیراهن‌ها، شماره 8 است که افتخار می‌کنم من را لایق پوشیدن آن می‌کنند.

وی افزود: می‌دانم که باید تلاش بسیاری بکنم که شایستگی پوشیدن شماره 8 را داشته باشم. هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از این جهت مطمئن باشند که بیشتر از هر زمانی انرژی خواهم گذاشت.

مهدی دغاغله ادامه داد: برای پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس با تعداد زیادی از پیشکسوتان این باشگاه که این پیراهن را پوشیده بودند تماس گرفتم تا از آنها رخصت بگیرم. بازیکنانی که همیشه از دیدن فوتبال آنها لذت می‌بردم. در این ارتباط نیز با علی کریمی تماس داشتم و با ایشان گفتگو کردم و برای پوشیدن شماره 8 پرسپولیس اجازه و رخصت خواستم که او هم واقعا برخورد صمیمانه و بزرگوارانه‌ای با من داشت و حرف‌های روحیه بخشی را عنوان کرد و من به او گفتم که یکی از الگوهای من در بازی فوتبال بوده و هست.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: در این ارتباط با بزرگان دیگری مثل ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و تعداد دیگری از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیس تماس داشتم و از آنها هم رخصت و هم روحیه گرفتم. از همینجا از کلیه بازیکنان، بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس برای پوشیدن این پیراهن و شماره 8 رخصت می‌گیرم.

دغاغله در پایان افزود: برای فصل جدید انگیزه زیادی در تیم وجود دارد و همه ما امیدواریم هواداران را به خواسته‌شان که همانا قهرمانی است برسانیم. من هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا با رهایی از این مصدومیت، هر چه زودتر به تمرینات گروهی ملحق شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها