سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت ساماندهی نیروهای انسانی در شهر تهران گفت: نقل و انتقالات معلمان در شهر تهران به پایان رسیده و ساماندهی در جریان است و تا اواسط مرداد بخش بزرگی از ساماندهی نیروی انسانی پایان خواهد یافت.
کد خبر: ۶۹۹۲۴۶
زمان پایان نقل و انتقال معلمان شهر تهران

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای اجرای پروژه ثبت نام در مدارس تا پایان مهلت آن، 1271 بازدید توسط بازرسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از مدارس انجام شده است، گفت: در این مدت شکایات متفاوتی گزارش شد.

وی افزود: از این جمله عدم اطلاع رسانی به اولیا (بیشتر در مقطع ابتدایی) 50 مورد، برخورد نامناسب هشت مورد، عدم حضور مدیر در مدرسه 20 مورد، دریافت کمک‌های مردمی در هنگام ثبت نام 34 مورد و فعال نبودن سیستم سناد مدرسه 65 مورد به ثبت رسیده است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره چگونگی رسیدگی به شکایات و برخورد با تخلفات ثبت شده اظهار کرد: 65 مورد هدایت و راهنمایی، 107 مورد تذکر شفاهی و 71 مورد تذکر کتبی انجام شد، همچنین کلیه مبالغ دریافت شده از والدین به هنگام ثبت نام به آنها بازگردانده شد.

ثقفی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره ساماندهی نیروهای انسانی در شهر تهران اظهار کرد: نقل و انتقالات معلمان در شهر تهران به پایان رسیده و ساماندهی در جریان است و تا اواسط مرداد بخش بزرگی از ساماندهی نیروی انسانی پایان خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها