ماموران، مردان نقابدار را که برای سرقت وارد خانه‌ای شده بودند، غافلگیر و در محل ارتکاب جرم دستگیر کردند. این متهمان به سرقت مسلحانه دیگری به این شیوه اعتراف کرده‌اند و احتمال دارد دزدی‌های دیگری نیز مرتکب شده باشند.
کد خبر: ۶۹۹۲۰۷
جیغ‌های زنانه سارقان را به دام انداخت
زنی جوان به نام ثریا چندی پیش هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی استان خوزستان تماس گرفت و از سرقت طلاها و پول‌هایش خبر داد. او به پلیس گفت: اوایل صبح امروز ـ روز حادثه ـ من و چند نفر از زنان فامیل در خانه ما بودیم که دو مرد جوان درحالی‌که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند، از روی دیوار وارد خانه شدند، یکی از آنها سلاح به دست داشت و با تهدید، پول‌ها و طلاهای ما را گرفت.

آنها حدود 100 میلیون تومان طلا و پول نقد از ما سرقت کردند. تحقیقات پلیسی با شکایت زن جوان آغاز شد.سارقان هیچ سرنخی از خود در صحنه جرم به جا نگذاشته بودند و از طرفی باتوجه به زمان سرقت که اوایل صبح صورت گرفته بود، هیچ کسی آنها را هنگام فرار ندیده بود. بررسی‌ها برای یافتن مردان نقابدار ادامه داشت تا این‌که 24 ساعت بعد از سرقت، ماموران پلیس حین گشتزنی متوجه صدای جیغ و فریاد چند زن از داخل خانه‌ای شدند. ماموران بلافاصله خود را به محل رساندند و با در نیمه باز خانه مواجه و پس از هماهنگی لازم وارد خانه شدند و توانستند دو مرد نقابدار را که با تهدید سلاح سعی در سرقت داشتند، سربزنگاه و هنگام دزدی
دستگیر کنند. دو متهم جوان به اداره آگاهی انتقال یافتند و بازجویی از آنها شروع شد. رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در این باره می‌گوید: در تحقیقات مشخص شد دو پسر جوان همان سارقان مسلحی هستند که روز گذشته با تهدید سلاح حدود صد میلیون تومان سرقت کرده بودند. بررسی‌ها نشان داد یکی از سارقان از اقوام نزدیک ثریا، شاکی اول پرونده است و متهمان باتوجه به آشنایی به وضع مالی مالباخته، دست به سرقت زده‌اند. سرهنگ خواجوی ادامه می‌دهد: اموال سرقتی از سارقان به‌دست آمد و آنها با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. این درحالی است که احتمال می‌رود دو پسر جوان سرقت‌های دیگری را نیز مرتکب شده باشند. (ضمیمه تپش)

مرجان همایونی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها