تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه مقابل تیم دینامیک گرجستان به برتری 4 بر یک دست یافت.
کد خبر: ۶۹۷۱۴۵
پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل یک تیم گمنام خارجی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ساعت یازده صبح امروز (جمعه) به مصاف تیم فوتبال دینامیک گرجستان رفتند و با چهار گل به برتری رسیدند.

گل‌های پرسپولیس توسط محمد عباس‌زاده (2 گل) و رضا نوروزی (2 گل) وارد دروازه حریف شد.

محمد عباس‌زاده روی سانتر فرشاد قاسمی و با ضربه سر اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. عباس‌زاده در دقیقه 75 نیز روی همکاری هادی نوروزی و پیام صادقیان دومین گل خود در این دیدار را به ثمر رساند.

رضا نوروزی نیز یک ضربه پنالتی را که حسین ماهینی گرفته بود به گل تبدیل کرد و در دقیقه 80 نیز گل چهارم سرخپوشان روی پاس سام شعبانی که از انگلیس به اردوی ترکیه ملحق شده بود، به وراد دروازه شد.

پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های قرمز و حریف گرجستانی با لباس‌های سرمه‌ای به میدان رفتند.

پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گلوریا رومانی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده بود و در دومین بازی خود نیز دیروز برابر سونگا آذربایجان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافته بود.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: نیلسون جونیور، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی، لئوناردو، فرشاد قاسمی، احمد نورالهی، رضا حقیقی، محمد نوری، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: سوشا مکانی، حمیدرضا علی عسگری، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، محمد عباس‌زاده، پیام صادقیان، هادی نوروزی و رضا نوروزی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها