تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شمار قربانیان به ۲۰۴ شهید و ۱۵۲۰ زخمی رسید

نگاه جهان که داشت از بازی‌های جام جهانی بیستم در آمریکای جنوبی حظ می‌برد و در لذت و شگفتی‌های جام خودش را غرق می‌کرد، به ناگاه بار دیگر با حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، توجهش به سرزمین‌های اشغالی جلب شد. بسیاری از مردم جهان، از هر طیف و هر طرز فکری نتوانستند جنایات و حملات وحشیانه آنان به زنان و کودکان را تاب بیاورند. نمونه‌اش هم ابراز انزجار میلیون‌ها کاربری بود که به عکس منتشر شده از مردم اسرائیل واکنشی منفی نشان دادند؛ زمانی که صندلی گذاشته و به بمباران رژیم منحوسشان بر سر مردمان بی‌دفاع فریاد شادی سر می‌دادند.
کد خبر: ۶۹۶۴۵۲

از این دست واکنش‌های منفی بسیار است. حالا در خبرها داشتیم که علامه محمدرضا حکیمی نویسنده و اندیشمند بزرگ کشورمان در وصیت‌نامه مکتوب خود، بخشی از حق‌التالیف کتاب «الحیات» چاپ بیروت را به استادان و جوانان مبارز فلسطینی هدیه کرده است. محمدرضا حکیمی، متفکر و نویسنده کشورمان است که از او با عناوینی چون «علامه»، «استاد» و «فیلسوف عدالت» یاد می‌شود. کتاب الحیات وی در رابطه با اقتصاد اسلامی از شهرت و اعتبار خاصی در جهان اسلام برخوردار شده‌ است. این مجموعه مشتمل بر 12 جلد است که تاکنون ده جلد آن منتشر شده است.

پایگاه «الحیات» که این خبر را نقل کرده آورده است: ارتباط محمدرضا حکیمی با جریانات مبارز در لبنان و فلسطین از سابقه طولانی برخوردار است. چندی پیش نیز سیدعبدالله صفی‌الدین نماینده و حامل پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله‌لبنان در دیدار استاد محمدرضا حکیمی، در منزل ایشان، در سخنان خود به نقش «الحیات» در تربیت بدنه و کادر رهبری حزب الله اشاره کرد و بیان کرد: «به یاد دارم از سال‌ها قبل از تشکیل حزب‌الله لبنان، در هفده یا هجده سالگی، در لبنان اجتماعاتی با بچه‌های مذهبی داشتیم، که در هیات‌ها، مساجد، یا حسینیه‌ها دور هم جمع می‌‌شدیم، کتاب‌های حضرتعالی و مهم‌تر از همه «الحیات» الگوی ما بود. همان مجموعه از برادران که با آن کتاب‌ها مانوس بودند و با آنها خودسازی می‌کردند، الان در راس مسئولیت‌های حزب‌الله هستند. به این وسیله شما نیز در فتح حزب‌الله و شکست تاریخی اسرائیل شریک هستید و نقش دارید» حالا تقدیم بخشی از حق‌التالیف این کتاب آن هم در وصیت‌نامه مکتوب این استاد، هر چند شاید نتواند سپری برابر حملات ددمنشانه صهیونیستی باشد، اما مرهمی بر زخم‌های آنان و نوری برای تربیت نسل‌هایی است که جریان مقاومت را ادامه خواهند داد.

بامداد محمدی‌ /‌ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها