رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که یک وفاق و همگرایی بین مسلمانان حول موضوع مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم این کشور در مقابل هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی ایجاد شود.
کد خبر: ۶۹۶۱۵۸
مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین متحد شوند

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در صحن علنی پارلمان پس از پایان سخنان سفیر فلسطین در ایران، نماینده جنبش حماس و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تشکر از حضور این سه نفر در صحن پارلمان اظهار داشت: از بیانات این 3 برادر عزیز از مقاومت فلسطین که امروز به مجلس آمده‌اند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: این جلسه نمادی بود از حمایت مجلس شورای اسلامی از جریان مقاومت در فلسطین و این ضرورتی که در شرایط فعلی اقتضا می‌کرد که ملت ایران در کنار مردم فلسطین از آرمان‌های این مردم مظلوم دفاع کند.

رئیس مجلس با اشاره به بحران‌های امروز منطقه تاکید کرد: به خصوص با بحران‌هایی که اخیرا در منطقه ایجاد شده است و تفرقه‌ای که جریان‌های تروریستی تکفیری در بین مسلمانان ایجاد کرده‌اند، ضرورت وحدت بین صفوف مسلمانان یک امر ضروری است و امیدواریم که حول موضوع مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی این وفاق و همگرایی بین مسلمانان ایجاد شود.

لاریجانی در پایان گفت: از همه عزیزانی که از بین مردم مقاوم فلسطین امروز در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها