دیدار رده بندی جام جهانی 2014 برزیل

برزیل و هلند به دنبال رستاخیز دوباره

تیم های ملی فوتبال برزیل و هلند در دیدار رده بندی جام جهانی 2014 بامداد یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۶۹۴۷۶۵
برزیل و هلند به دنبال رستاخیز دوباره

به گزارش جام جم ورزشی ؛ امشب یکی از خاص ترین دیدارهای رده بندی تاریخ برگزار خواهد شد، جایی که برزیل در هم شکسته رو در روی هلند بی انگیزه قرار می گیرد. ستاره های این دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که به نظر می رسد انگیزه چندانی برای کسب مقابل سوم وجود نداشته باشد.

برزیل؛ خسته و شرم زده

برزیل هنوز تحت تاثیر شکست خجالت آور مقابل آلمان قرار دارد و اسکولاری هم به خوبی بر روی این موضوع تاکید کرده که بازیکنانش در رده بندی تحت تاثیر این موضوع خواهند بود.

مطمئنا هنوز هم بسیاری از برزیلی ها نتیجه ای که در دیدار این تیم مقابل آلمان رقم خورد را باور نکردند. دریافت 5 گل در 30 دقیقه و در نهایت شکست با 7 گل، اتفاقی نبود که حتی غیبت تیاگو سیلوا و نیمار بتواند آن را توجیه کند. برزیلی ها امیدوار بودند که بتوانند به لطف میزبانی ششمین قهرمانی شان در جهان را به دست بیاورند اما آنچه از این جام برای آنها به یادگار خواهند ماند، شکست 7-1 برابر آلمان است.

در چنین شرایطی، احتمالا اسکولاری در این دیدار از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که کمتر در طول تورنمنت به بازی گرفته شدند. بعد از هو شدن فرد در دیدار قبلی، به احتمال زیاد ویلیان در دیدار امشب از ابتدا به میدان خواهد رفت و دنی آلوس، مکسول و هرنانس هم از دیگر بازیکنانی هستند که حضورشان در ترکیب اصلی دیدار امشب محتمل است. تیاگو سیلوا هم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، می تواند بار دیگر جلوتر از بقیه هم تیمی هایش، پای به میدان بگذارد.

هلند؛ بی انگیزه اما پر ستاره

برخلاف برزیل، هلندی ها در بازگشت به کشورشان مطمئنا با استقبال خوبی روبرو خواهند شد؛ حتی اگر نتوانند در دیدار رده بندی به پیروزی برسند. پیروزی 5-1 مقابل اسپانیا و شکست دادن تیم هایی مانند شیلی، مکزیک و کاستاریکا، باعث شد تا بسیاری شاگردان فن خال را شایسته حضور در دیدار نهایی بدانند. اما تاکتیک مناسب آرژانتینی ها و ندادن فضای لازم برای ضد حملات سریع به هلندی ها، باعث شد تا سرنوشت بازی قبل به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت عدم آمادگی بازیکنان این تیم در زدن ضربات، باعث شد تا آرژانتین، حریف آلمان در دیدار پایانی شود.

برای فن خال هم که آخرین حضورش روی نیمکت هلند را تجربه خواهد کرد و پس از آن الدترافورد خواهد شد، این دیدار فرصتی است تا به بازیکنان ذخیره اش بازی بدهد. البته او از فهرست 23 نفره اش، از 22 بازی استفاده کرده و تنها مایکل ورم، دروازه بان سوم تیم، به میدان نرفته؛ اتفاقی که می تواند در دیدار امشب رخ بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها