حاشیه‌های اردوی تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه

برخورد سرخپوشان با جباری و آندو در استانبول

مدافع ملی پوش استقلال با ابراز خرسندی از حضور مجدد در این تیم می گوید وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد و امیدوار است که این تیم با مدیریت افشارزاده روزهای خوبی را سپری کند.
کد خبر: ۶۹۳۹۲۱
اولین اظهارنظر بیک زاده بعد تمدید قراردادش با استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ؛ هاشم بیگ زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: خیلی خوشحال هستم که در استقلال ماندنی شدم. چند سال است که در این تیم حضور دارم و بازیکن این تیم هستم. آقای قلعه نویی را به خوبی می شناسم، ایشان مربی کار بلدی است و شناخت خوبی از مجموعه استقلال دارد.

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط این فصل استقلال را چطور ارزیابی می کند گفت: استقلال با سال های پیش فرق کرده، امسال تیم خوب و جوانی داریم و خوشبختانه در یار گیری عملکرد خوبی داشتیم اما نمی توان گفت که از حالا قهرمانیم. با اینحال امیدواریم که در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع استقلال اضافه کرد: درحال حاضر به شخصه انگیزه زیادی دارم. باید ناکامی های سال گذشته را جبران کنیم. همه باید پشت هم باشیم و هر کس باید به اندازه توانش برای موفقیت استقلال تلاش کند.

او درپاسخ به سوالی درباره سایر پیشنهاداتی که از تیم های دیگر داشت و در نهایت با رد آنها در استقلال ماندنی شد، گفت: دوست ندارم راجع به پیشنهاداتی که داشتم، صحبتی کنم. مهم این است که الان بازیکن استقلال هستم و در کنار هواداران با فرهنگ استقلالی می خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد تیم ملی در جام جهانی چیست، بیان کرد: در جام جهانی بازی های خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم و ما نمایش قابل قبولی داشتیم و مردم هم از عملکرد ما راضی بودند. خدا به ما کمک کرد وبا تلاش بازیکنان و کی روش نتایج خوبی را به دست آوردیم. متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم با اینحال خوشحالم که الان سالم هستم و می توانم برای تیم محبوبم، استقلال به میدان بروم.

او در پایان با تمجید از وزیر ورزش و هواداران استقلال افزود: می خواهم در پایان از وزیر ورزش آقای دکتر گودرزی و آقای خادم تشکر کنم که هیت مدیره خوبی را انتخاب کردند و در نهایت منجر به آمدن یک چهره درخشانی مثل آقای افشارزاده شدند. وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد که امیدوارم استقلال روزهای خوبی را سپری کند. همچنین می خواهم از لطف همه هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که شرمنده آنها هستیم که سال گذشته نتیجه دلخواه حاصل نشد. امیدوارم امسال در کنار هواداران فصل خوبی را سپری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها