مذاکرات ذوب آهن و بازیکن تیم ملی به بن بست خورد

پیشنهاد یک میلیارد و 700میلیونی برای بیک‌زاده

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگرچه ماندن کروش به نفع او نیست اما دوست دارد این مربی در کشورمان بماند.
کد خبر: ۶۹۱۷۳۵
واکنش عجیب پیام صادقیان به تمرینات سنگین پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ؛ پیام صادقیان در مورد آخرین وضعیت تمرینات پرسپولیس گفت: تمریناتمان به صورت وحشتناکی سخت دنبال می‌شود. واقعاً فشار تمرینات نسبت به فصل گذشته زیاد است و من به خاطر این تمرینات تا پای مرگ پیش رفته‌ام!

وی در خصوص جدایی محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس و احتمال جدایی سید جلال حسینی و مهرداد پولادی اظهار داشت: این بازیکنان بسیار بزرگ و تأثیرگذار هستند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند اما وقتی یک بازیکن پیشنهاد خوبی داشته باشد به آن فکر می‌کند چون ممکن است تا آخر عمرش دیگر چنین فرصتی برایش پیش نیاید.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار باشد این بازیکنان از پرسپولیس جدا شوند حتماً علی دایی برای آنها جایگزین مناسبی پیدا می‌کند و نمی‌گذارد پرسپولیس ضعیف شود.

صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط هواداران و بازیکنان پرسپولیس ناامید نمی‌شوند، عنوان کرد: چرا باید ناامید باشیم؟ هواداران مطمئن باشند اگر بازیکنی از پرسپولیس جدا شود قطعاً برای او جایگزین خوب وجود دارد، ضمن اینکه هنوز ما در پرسپولیس هستیم.

وی درباره اینکه آیا دوست دارد کروش در تیم ملی بماند یا خیر، خاطرنشان کرد: کروش در تیم ملی بماند بهتر است، او فوتبال ما را متحول کرده و ماندنش در تیم ملی به نفع ماست. من دوست دارم کی‌روش در تیم ملی بماند.

صادقیان ادامه داد: درست است که کروش من را به جام جهانی نبرد و شاید ماندنش به نفع من نباشد اما دوست دارم در تیم ملی بماند چون تیم ملی کشورم از من مهم‌تر است و باید در بازی‌های آینده پرقدرت ظاهر شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها