غلامحسین الهام ،​سخنگوی دولت دهم در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که دانشگاه ایرانیان چه زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: این دانشگاه شروع به کار کرده است و برای اطلاع درباره پذیرش دانشجو و فعالیت آن باید به سایت دانشگاه مراجعه شود.
کد خبر: ۶۸۹۲۲۳
خبر الهام از​ آغاز فعالیت ​دانشگاه ایرانیان

به گزارش ایرنا ، وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که وزارت علوم فعالیت این دانشگاه را غیرقانونی می‌داند، اظهار کرد: همه هر حرفی می‌زنند؛ آیا من باید برای غیرقانونی نبودن آن دلیل بیاورم و دفاع کنم یا این که آنهایی که اتهام می‌زنند باید دلیل خود را بیان کنند؟

عراق درخواست کند برایش تجهیزات نظامی می‌فرستیم

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم، با بیان این‌که تاکنون درخواست کمکی از سوی عراق مطرح نشده است تصریح کرد: اگر عراق درخواست کند در چارچوب حقوق بین‌الملل و قراردادهای متعارف و روشن، تجهیزات نظامی به این کشور ارسال خواهیم کرد.

شکایتی به کمیسیون اصل 90 نرسیده

داوود محمدی، نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره برخی اخبار مبنی بر تحویل ندادن تعدادی از خودروهای ریاست جمهوری از سوی مسئولان دولت قبل و موضع این کمیسیون در این ماجرا گفت: اگر گزارش یا شکایتی به کمیسیون اصل 90 ارائه شود، بر اساس قانون اقدام می‌کنیم اما هنوز گزارش یا شکایتی در این باره به ما نرسیده است.برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند با وجود این که یک سال از پایان دولت گذشته می‌گذرد اما هنوز 26 خودروی متعلق به ریاست جمهوری نزد مسئولان سابق باقی مانده است.

به گزارش ایرنا، چندی پیش فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات کل کشور از ورود این دیوان برای پس گرفتن این خودروها خبر داد.

ادامه مواضع خاص یک نماینده

محمدجواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس که اخیرا مواضع افراطی و عجیبی در مخالفت با دولت می‌گیرد این بار در سخنانی مدعی شده که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است.

به گزارش ایسنا، این نماینده در همایش «مرزبانی فرهنگی» که در مهدیه مشهد برگزار شد، ادعا کرد: جریان اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا حق و راه آن شناخته نشود.وی پیش از این هم در ادبیاتی سخیف خطاب به رییس‌جمهور گفته بود: یک بار و برای همیشه بگویید زیر لحاف اعتدال چه می‌گذرد.

آزادی سلطان پتروشیمی با وثیقه

سایت فردا به نقل از یک منبع آگاه در صنعت پتروشیمی نوشت: فردی که به عنوان سلطان تجارت محصولات پتروشیمی شهرت دارد پس از ۱۸ ماه بازداشت با قرار دادن وثیقه سنگین آزاد شد.

رویانیان: به فضای ورزشی برنمی​گردم

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که چندی قبل در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده بود با بیان این‌که قصد بازگشت به فضای ورزشی را ندارد، گفت: بهتر است بعد از 35 سال تجربه نظامی در ستاد کل نیروهای مسلح خدمت کنم.

به گزارش مهر، محمد رویانیان در حاشیه مراسم یادبود شهید عباسعلی ناطق نوری افزود: هم‌اکنون در معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح مشغول خدمت هستم.

فرجی دانا: با نمایندگان رایزنی می‌کنم

پس از این‌که اعلام شد طرح استیضاح وزیر علوم با امضای 50 نفر از نمایندگان آماده شده است، وی از برنامه‌اش برای رایزنی با نمایندگان طراح استیضاح در این هفته خبر داد.

به گزارش تسنیم، رضا فرجی‌دانا گفت: در این جلسات سعی می‌کنیم تا برخی سوءتفاهم‌هایی که سبب طرح استیضاح می‌شود، مرتفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
۰
۰
وای به دانشگاهی كه احمدی نژاد رییسش باشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها