دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ما هم نفرات خوبی هستند و امیدوارم مقابل بوسنی یک نفر از تیم ما سرنوشت بازی را تعیین کند.
کد خبر: ۶۸۸۲۸۲
احمدی: امیدوارم یک "ایرانی" سرنوشت بازی را تعیین کند

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ رحمان احمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بوسنی در جام جهانی گفت: امیدوارم مقابل بوسنی مثل دیدارهای گذشته خوب عمل کنیم. در این دیدار برای موفقیت مصمم هستیم. همه بچه‌ها با توجه به تمرینات و اراده خوبی که دارند به خود باوری رسیده‌اند تا با نتیجه خوب میدان را ترک کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت فوتبال ایران با زندگی یک فوتبالیست در اروپا و اینکه تفاوت چالش های فوتبالیست‌های ایرانی و اروپایی چیست؟ عنوان کرد: تفاوت‌ها خیلی زیاد است. امکانات بازیکنان اروپایی با آنچه در کشور ما وجود دارد تفاوت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل پیشرفت بازیکنان در اروپا بسیار بیشتر است. با توجه امکاناتی که داریم فوتبالیست‌های خیلی خوبی در ایران حضور دارند. هرچه امکانات بیشتر باشد وضعیت بهتر می‌شود. بازیکنان ما شاید در سطح اول نباشد اما سعی می‌کنند که خود را به سطح اول فوتبال و بازیکنان اروپایی نزدیک کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که مسی کسی بود که نتیجه بازی ایران و آرژانتین را خراب کرد و امیدتان برای بازی امشب چیست؟ خاطرنشان کرد: امشب 11 نفر وارد زمین می‌شوند و بقیه روی نیمکت هستند و 70 میلیون حامی تیم ملی هستند. مقابل بوسنی بهتر از بازی با آرژانتین عمل می‌کنیم و ان‌شاءلله بتوانیم با بازی خوب و نتیجه خوب مناسب مسابقه را تمام کنیم. در هر بازی یک بازیکن هست که نتیجه را رقم می‌زند، مسی نباشد یک بازیکن دیگر هست. در تیم ما هم نفرات خوبی هستند و امیدوارم برابر بوسنی هم یک نفر از تیم ما سرنوشت بازی را تعیین کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها