مدیرکل دادگستری استان اردبیل از پایان یافتن تحقیقات در پرونده سرقت از صرافی که منجر به قتل کارگر صرافی شده بود، خبر داد و اعلام کرد، بزودی حکم متهمان صادر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۲۱۱

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در این باره گفت: چندی پیش یک سارق مسلح در شهرستان اردبیل با حمله به یک مغازه صرافی در این شهر با شلیک گلوله کارگر مغازه را به قتل رساند و متواری شد. با فرار متهم، وی از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرمش اعتراف کرد.

قاصدی افزود: روند قضایی این پرونده طی شده و بزودی حکم متهم صادر خواهد شد.

وی در ارتباط با پرونده قاچاق عتیقه در منطقه خروسلو و کشته شدن چند نفر در این حادثه خاطرنشان کرد: رسیدگی به‌این پرونده بزودی بعد از پایان تحقیق و بررسی آغاز می‌شود، ولی هنوز در این زمینه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.مدیرکل دادگستری استان اردبیل در مورد برخورد با اتباع خارجی بد‌حجاب در مناطق مرز‌نشین افزود: در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی در این زمینه بحث و بررسی خواهیم کرد تا ببینیم به چه نحوی باید با این اتباع برخورد کنیم.

قاصدی ادامه داد:‌ برخورد با بد‌حجابی اتباع خارجی متفاوت از برخورد با بد‌حجابی داخلی خواهد بود؛ البته در این زمینه معضل خاصی نداریم. شورای فرهنگ عمومی در این زمینه به هر جمع‌بندی برسد اقدام جدی را انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها