جام جهانی 2014

کارلوس کی روش، مرد اول شبکه های اجتماعی

آخرین بار که یک مربی روی نیمکت تیم ملی به چنین محبوبیت فزاینده و و وحشتناکی رسیده را نمی شود به سادگی به یاد آورد.
کد خبر: ۶۸۷۰۰۴
کارلوس کی روش، مرد اول شبکه های اجتماعی

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ کارلوس کی روش که پس از مسابقه تیم ملی با نیجریه توسط عده زیادی مورد تمجید قرار گرفت و البته منتقدان کمی نیز داشت، بعد از نبرد خیره کننده ملی پوشان ایران با آرژانتین، به اصلی ترین سوژه شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شد. «کی روش کبیر» یکی از لقب هایی است که برای این مربی در نظر گرفته اند.

او به تعداد زیادی از عکس های پروفایل راه پیدا کرده و جملات زیادی با پس زمینه کنایه به همه به اصطلاح کارشناس هایی که در این سال ها بارها به بی رحمانه ترین شکل ممکن توانایی او را زیر سوال برده اند، نوشته شده است. تعداد زیادی از کاربران توئیتر و فیس بوک حتی به شکلی پررنگ در صفحات رئیس جمهور در این شبکه های اجتماعی حاضر شده اند و از او خواسته اند تا به هر قیمتی که شده، آقای مربی را در فوتبال ایران نگه دارد. این محبوبیت ویژه، داستان کی روش – فدراسیون را وارد فاز تازه ای خواهد کرد.

فدراسیون نشینان که در پروسه تمدید قرارداد با این مربی به نوعی در انتظار واکنش ها به دو بازی آخر تیم بودند، حالا با جوی مواجه شده اند که با توجه به فاصله کم تا جام ملت های آسیا، حاضر نیست هیچ گزینه دیگری را روی نیمکت تیم ملی مشاهده کند. به ویژه اگر انتخاب موردنظر یک مربی وطنی باشد. (آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها