زن، مرد خشن را به طرز فجیعی کشت

ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر

زن جوان برای کشتن همسرش از 2 مرد کمک گرفت

دسیسه‌ای برای قتل شوهر

«نمی‌توانستم از شوهرم جدا شوم، نه او موافقت می‌کرد و نه خانواده‌ام. از طرفی از رفتارهای او راضی نبودم.» این دلیلی بود که زن جوان پس از دستگیری درباره انگیزه قتل همسرش بیان کرد. او همراه دو مرد جوان، نقشه قتل همسرش را کشید و در ساعات اولیه صبح یکی از روزهای اردیبهشت، شوهرش را به قتل رساند. آنها پس از قتل، جسد مرد جوان را با خودرو به یکی از پارک‌های جنگلی شهرستان رشت منتقل و همان جا رها کرده بودند.
کد خبر: ۶۸۵۸۴۲
دسیسه‌ای برای قتل شوهر

مردی جوان روز نهم اردیبهشت امسال با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی در پارک جنگلی شفت خبر داد.

کارآگاهان جنایی استان گیلان با حضور در صحنه با جنازه مردی حدود بیست و هفت ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو از پای درآمده بود. مرد جوان لباس خانه به تن داشت و کارآگاهان در تحقیقات میدانی هیچ مدرک شناسایی از او به دست نیاوردند. از طرفی معاینه‌های متخصصان پزشکی قانونی در صحنه حکایت از آن داشت که حدود دو روز از مرگ مرد جوان می‌گذرد.

کارآگاهان جنایی در ادامه بررسی‌ها به تمامی پلیس‌های آگاهی دیگر شهرستان‌های استان گیلان اعلام کردند جسدی با هویت نامعلوم کشف شده است.

همزمان با اعلام این خبر، ماموران پلیس شهرستان فومن در جریان قرار گرفتند که مردی جوان به نام مسعود چند روزی است به طرز مرموزی ناپدید شده است. از آنجا که مشخصات مرد ناپدید شده با جسدی که در جنگل پیدا شده بود مطابقت داشت، از خانواده مسعود خواسته شد برای شناسایی جنازه، در سردخانه پزشکی قانونی حاضر شوند.

به این ترتیب با تائید خانواده مرد جوان، هویت مقتول مشخص شد. از سویی کارآگاهان به همسر قربانی که مریم نام داشت، مشکوک و با زیر نظر گرفتن زن جوان متوجه شدند او از مدت‌ها قبل با مردی به نام جعفر رابطه پنهانی دارد.

رابطه پنهانی زن جوان، انگیزه‌ای برای جنایت محسوب می‌شد. به همین دلیل با صدور دستور قضایی، مریم و جعفر هر دو دستگیر شدند. جعفر پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: «من ساکن رشت هستم. مدتی قبل وقتی برای دیدن خانواده‌ام به فومن رفتم، با مریم آشنا شدم. مریم می‌گفت از شوهرش راضی نیست و نمی‌تواند رفتارهای او را تحمل کند. در نهایت تصمیم گرفتیم همسرش را به قتل برسانیم. شب حادثه مریم به مسعود قرص‌های خواب‌آور داد. مسعود که بعد از خوردن قرص‌ها بدحال شده بود، به درمانگاه رفت، اما پزشکان او را بعد از معاینه‌ مرخص کردند. مسعود نیز به خانه برگشت، در حالی که هنوز حالش بد بود. از طرفی مریم موضوع را به من اطلاع داد و من با کمک یکی از دوستانم راهی خانه مسعود شدیم و با کلیدی که همراه داشتم در خانه را باز کردم. من و دوستم پشت پرده اتاق خواب مسعود مخفی شدیم و زمانی که مسعود دراز کشیده بود، مریم با چاقو دو ضربه به او زد، اما چون ضربه‌ها کاری نبود، مسعود در حالی که نیمه بی‌هوش بود با مریم درگیر شد. در همین حین من و دوستم، مرد جوان را با ضربات چاقو به قتل رساندیم. سپس تا صبح صبر کردیم و زمانی که هوا کمی روشن شده بود، جسد را با خودرویم به پارک جنگلی شفت بردیم و جنازه را همان جا رها کردیم و به رشت برگشتیم.»

باتوجه به اعترافات مرد جوان، دوست او نیز بازداشت شد. سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این‌باره می‌گوید: متهمان با اعتراف به جنایت با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد. (ضمیمه تپش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۰
۰
خدالعنت كنداین زن هوسبازرا ..این زن بایداعدام شود

نیازمندی ها