مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با نیجریه را فینالی برای ایران در جام جهانی دانست.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۱
پژمان منتظری: بازی با نیجریه برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش جام جم ورزشی، در نشست خبری پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال، خبرنگاری از پژمان منتظری درباره سیستم بازی تیم ملی و احتمال دفاعی بودن این سیستم سوال پرسید. او پاسخ داد: در این مدتی که با کی‌روش کار کرده‌ام، هیچ وقت نگفته است که فقط دفاع کنید و همیشه روی دفاع تیمی تاکید داشته است. در فوتبال روز دنیا همه باید دفاع کنند و با هم هم حمله کنند.

در ادامه خبرنگاری او را خطاب قرار داد و از پرسید که چقدر امیدوار است در ترکیب ثابت تیم به میدان برود؟ منتظری در پاسخ به این سوال گفت: هر 23 نفر تیم خوب هستیم و دعا می‌کنم که بازی کنم اما خیلی سخت است که از قبل به این فکر کنید که بازیکن فیکس هستید یا خیر.

وی ادامه داد: کی‌روش هم از یک ماه قبل ترکیب را نچیده و هر لحظه ممکن است بازیکن جدیدی را وارد ترکیب کند. ما یک مربی داریم که به همه جزئیات توجه می‌کند و خیلی خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنم.

وی افزود: کی‌روش به همه چیز از جمله ماهیچه‌های صورت بازیکن نگاه می‌کند و همه چیز را زیر نظر دارد. هروقت لازم باشد با بازیکنش تنها صحبت می‌کند و هر وقت احساس کند یک بازیکن نیاز به توجه دارد به او توجه می‌کند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این زحمت کادر فنی بگیریم.

در ادامه یک خبرنگار آرژانتینی پرسید که آیا تمرکز تیم ملی ایران فقط روی نیجریه است و یا به آرژانتین هم فکر می‌کند. منتظری پاسخ داد: ما یک سری تاکتیک‌های پایه داشته‌ایم که در این چند سال روی ان کار کرده‌ایم. 10 روز مانده به هر بازی بر اساس حریف تاکتیک‌ها را تغییر می‌دهیم.

حرف‌های منتظری را دن‌گاسپار به زبان اسپانیایی برای خبرنگار آرژانتینی ترجمه کرد.

در پایان از پژمان منتظری پرسیده شد که هدف تیم ملی ایران از حضور در جام جهانی چیست و او پاسخ داد: هدف اول ما نیجریه است و این بازی برای ما حکم فینال را دارد. ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها