دراین فیلم گل های دیدار هلند و اسپانیا به نمایش در می آید. در واقع، لاله های نارنجی که در این دیدار لباس آبی تیره داشتند ماتادورها را به زانو درآورده و تلخ ترین شکست 51 سال اخیر اسپانیا را به این تیم تحمیل کردند.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۶
گل های دیدار هلند و اسپانیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، تیم ملی هلند جمعه شب خاطره بسیار تلخی را برای اسپانیا برجا گذاشت که تا سال ها آن را فراموش نخواهد کرد. اگر 4 سال پیش در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی، اسپانیا با نتیجه یک بر صفر هلند را شکست داد اما لاله های نارنجی در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل کاری کردند کارستان!

هلند با نتیجه 5 بر یک اسپانیا را درهم کوبید. اسپانیا در نیمه نخست با اعلام یک پنالتی تا اندازه ای مشکوک در دقیقه 27 با گل ژاوی آلونسو یک بر صفر از هلند پیش افتاد. از این لحظه به بعد موتور هلند روشن شد و تا آخرین ثانیه های این دیدار نه تنها از کار نیافتاد بلکه لحظه به لحظه دور آن سریع تر شد.

روبن فان پرسی در دقیقه 44 و قبل از پایان نیمه نخست با ضربه ای دیدنی سر که شاید زیباترین گل این جام لقب بگیرد دروازه کاسیاس را گشود و نتیجه یک بر یک شد.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن های خود رفتند.

با آغاز نیمه دوم هلندی ها با انگیزه بیشتری به میدان آمده و در آرین روبن در دقیقه 53 برای دومین بار کاسیاس را تسلیم کرد. اسپانیایی ها هنوز از شوک این گل بیرون نیامده بودند که دی وریج در دقیقه 64 نتیجه را 3 بر یک کرد.

فان پرسی با گلی در دقیقه 72 وارد دروازه ماتادورها کرد شیرازه تیمی آنها را از هم گسست. در دقیقه 80 باردیگر نوبت ا‌ین روبن شد که گل پنجم تیمش را وارد دروازه اسپانیا کرده و نتیجه را 5 بر یک کند.

هلندی ها که در نیمه دوم عملا اسپانیایی ها را مبهوت کرده بودند باز هم شانس زدن دستکم دو گل دیگر را داشتند. در پایان بازی دل بوسکه با نوازش بازیکنانش تلاش می کرد اشک آنها در برابر صدها میلیون بیننده تلویزیونی و 48747 تماشاگر حاضر در استادیوم فونته نووا سالوادور دا باهیا جلوگیری کند.

از سال 1963 میلادی که اسپانیا در یک بازی دوستانه با نتیجه 6 بر 2 از اسکاتلند شکست خورده بود دیگر هرگز شکستی به این تلخی را حتی تصور هم نمی کرد.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فیروز
Canada
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
چرا به روز نیستید مثلا گل های بازی انگلیس ایتالیا منتظر سرعت عمل بالای جام جمیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها