معاون وزیر اطلاعات گفت: 30 نفر از عناصر مرتبط با القاعده طی یک ماه گذشته توسط کارکنان این وزارتخانه در سطح کشور دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۳۴۶۷
دستگیری 30 نفر از عناصر مرتبط با القاعده در کشور

حجت الاسلام خزاعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: وزارت اطلاعات اقدامات بسیار خوب و موثری برای مقابله عوامل مخل امنیت در کشور انجام می دهد که بخش اعظم این عملیات و کارنامه کارکنان این وزارتخانه به دلیل حفظ آرامش مردم و ملاحظات حفاظتی بیان نمی شود.

وی افزود: گروه های تروریستی و داعش با حمایت اسراییل و آمریکا دست به جنایت در کشورهای اسلامی و عراق می زنند و بلند شدن صدای الله اکبر در هر جا مساوی با بریدن سر انسان ها و انفجار و کشته شدن زنان و کودکان و مردم بیگناه توسط این گروه ها است.

معاون وزیر اطلاعات گفت: گروه های تکفیری تنها با شیعه مشکل و دشمنی ندارند بلکه عداوت خود را با اهل سنت هم نشان دادند که نمونه بارز آن می توان به جنایت های اخیر در موصل عراق اشاره کرد.

وی افزود: باید جبهه بزرگ از شیعه و اهل سنت در مقابل وهابیت و سلفی گری و تکفیری ها ایجاد و با این گروه های تروریستی مقابله شود.

معاون وزیر اطلاعات گفت: امنیت کنونی در کشور بدون مجاهدت و حضور گسترده نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قابل تامین نیست.

حجت الاسلام خزاعی افزود: وزارت اطلاعات بعد از حادثه 11 سپتامبر به طور یکسره درگیر با مسائل مرتبط با القاعده در کشور است و این گروه های تروریستی از هیچ تلاشی برای انجام کارهای تروریستی و ناامنی در حسینیه ها و مکان های زیارتی دریغ نمی کنند.

وی گفت: این گروه های تروریستی با هوشیاری ماموران وزارت اطلاعات در نیل به اهداف خود ناکام مانده اند و یک نفر از پرسنل اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در درگیری با یکی از عناصر القاعده طی سنوات گذشته دو دستش را از دست داد.

حجت الاسلام خزاعی افزود: وزارت اطلاعات با برخورداری از دستگاه ها و سیستم های حفاظتی و اطلاعاتی با هوش بسیار بالا توانستند با نوعی ضد ویروس، ویروس مخرب آمریکا را از کار بیندازند.

وی حفاظت و صیانت از دانشگاه ها و هشدار و توجیه و آموزش و اطلاع رسانی به مسئولان و نخبگان و دستگاه های اجرایی، مبارزه با گروه های انحرافی و محارب که از اول انقلاب در صدد تجزیه کشور بودند را دیگر رویکرد مهم وزارت اطلاعات ذکر کرد.

معاون وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در حمایت و حراست از کشور و مردم و حریم خصوصی آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها