دانیل داوری می گوید هرگز به کروش نگفته که می خواهد در تیم ملی فوتبال ایران فیکس باشد.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۹
داوری: هرگز به کروش نگفتم باید فیکس باشم

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دانیل داوری درباره فضای تیم ملی و شرایط چرخشی دروازه‌بان‌ها در چند بازی اخیر گفت: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت هم دیدار خوبی مقابل ترینیداد و توباگو انجام دادیم. درباره پست دروازه‌بانی تیم ملی هم باید به این نکته اشاره کنم که هر سه دروازه بان تیم سخت مشغول تمرین و تلاش هستیم و در پایان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

داوری در پاسخ به این سوال که پیش از حضور در تیم ملی ایران تصور می‌کرد که دروازه‌بان اصلی تیم باشد اما در حال حاضر بر طبق گفته خودش همه دروازبانان آماده هستند، گفت: من به هیچ وجه با تصور دروازه‌بان اصلی و یا دومی و یا سومی به تیم ملی نیامدم بلکه دلیل اصلی من از حضور در تیم ملی این بود که بازی‌های خوبی انجام دهم و برای تیم ملی مثمر ثمر باشم و تا به تیم ملی و کشورم کمک کنم.

وی درباره اینکه طبق گفته کروش، رسانه های خارجی از تیم ملی ایران کم صحبت می‌کنند، اظهار داشت: هدف ما از حضور در جام جهانی این است که اجازه ندهیم تیم‌های هم گروه‌مان راحت به اهداف‌شان برسند و در طول 90 دقیقه با اعتماد به نفس، عملکرد قوی و جنگندگی نمایش خوبی در جام جهانی از خود نشان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها