در شرایطی که جام جهانی از فردا در برزیل شروع می شود و تیم های حاضر در این جام خود را برای رقابت اماده می کنند خبر می رسد که ستاره تیم ملی آرژانتین متهم به پولشویی است.
کد خبر: ۶۸۲۸۶۸
مسی متهم به پولشویی یک میلیون یورویی شد!

لیونل مسی، مهاجم نام آشنای تیم آرژانتین که در جام جهانی باید به مصاف تیم ملی کشورمان برود با اتهام مجدد پولشویی مواجه شده است.

این بازیکن که پیش تر به دلیل اتهامی مشابه به دادگاهی در اسپانیا فراخوانده شد حالا دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است.

این بار موضوع مشابه با همان سوژه است و بحث به موسسه خیریه او برمی گردد. در واقع آن طور که روزنامه «ال پائیس» گزارش داده پولی که قرار بوده از بازی های خیریه موسسه مسی به دست افراد نیازمند برسد هرگز به دست مخاطبین نرسیده و در بانکی در کوراچائو، که شامل پروژه بهشت مالیاتی می شود سپرده شده است!

موضوع مربوط به سال 2012 و 2013 می شود که تیم مسی در دو بازی دوستانه به مصاف رقبایش می رود و حاصل این بازی خیریه یک میلیون یورو می شود. این مبلغ قرار بوده توسط موسسه این بازیکن به دست موسسه های بی بضاعت برسد. ولی گزارش «ال پائیس» نشان می دهد که این موسسه های هیچ پولی دریافت نکرده اند و به حساب شخصی نزدیکان مسی واریز شده است.

این مبلغ به حساب شخصی به نام گیلرمو مارین، دوست نزدیک مسی که از سال 2006 با او همکاری کرده واریز شده است.

مسی پیش تر در دادگاه گفته بود که خودش به کارهای مالی اش رسیدگی نمی کند و پدر او است که این موارد را اداره می کند. موضوعی که حالا علاوه بر «ال پائیس» برای «ال موندو» دیگر روزنامه مطرح اسپانیا هم جذاب شده است.

گزارش این دو روزنامه به این مورد اشاره شده که این پول ها بیشتر صرف قاچاق مواد مخدر می شوند و در مقاطع مختلف موسسه خیریه مسی اقدام به پولشویی کرده است.

پیش تر در گزارشی که موسسه خیریه مسی ارائه داده بود به این مورد اشاره شده بود که به حساب بازیکنانی که در این بازی های خیریه شرکت کرده اند مبلغی وارد شده است ولی به عنوان نمونه جرارد پیکه، هم تیمی مسی در بارسا این مورد را رد کرده و گفته هرگز مبلغی برای حضور در این باز یهای خیریه دریافت نکرده است. سوژه ای که حالا دوباره دادگاه اسپانیا را برآن داشته تا یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دوباره احضار کند. / ایسکانیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها