عابدزاده طلبش را گرفت

600 میلیون تومان برای هیچ!

جمعه و از ساعت 30 دقیقه بامداد دو تیم ملی برزیل و کرواسی در افتتاحیه جام جهانی 2014 به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۶۸۲۸۳۵
خط و نشان بازیکنان برزیل و کرواسی برای هم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سرمربی تیم ملی کرواسی و برخی از بازیکنان هر دو تیم درباره این دیدار اظهاراتی داشته اند که با هم در ادامه می خوانیم:

کواچ: کرواسی با اعتماد به نفس به میدان می رود

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی به فاصله یک روز مانده به آغاز رقابت های جام جهانی و رویارویی با تیم ملی برزیل در دیدار افتتاحیه از آمادگی تیم تحت هدایتش صحبت می کند.

نیکو کواچ گفت: کرواسی در دیدار افتتاحیه با اعتماد به نفس کامل به میدان می رود. قطعا قرار گرفتن مقابل میزبان رقابت ها که مدعی قهرمانی هم به شمار می رود هیجان انگیز است اما در مدت اخیر ما از لحاظ ذهنی بر روی بازیکنان کار کرده ایم و آنها را بدون استرس به میدان می فرستیم.

وی گفت: این مهم ترین دیدار ما در مرحله گروهی است. خیلی خوب است که نخستین دیدار ما در مرحله گروهی با برزیل است. اگر سخت ترین دیدار ما به سومین دیدار موکول می شد کارمان بسیار سخت تر می شد چون اگر در بازی های قبلی نتیجه مورد نظر را نمی گرفتیم در دیدار با برزیل بسیار پر استرس به میدان می رفتیم.

کواچ با اشاره به بدشانسی کرواسی در مصدومیت بازیکنان تیمش گفت: مصدومیت مشکلی است که تمام تیم ها باید با آن کنار بیایند.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که از برزیل امتیاز بگیریم. هرگز احتمال شکست را نمی دهم. ما می خواهیم برای برزیل دردسرهای زیادی ایجاد کنیم.

ماندزوکیچ: از نام برزیل نمی ترسیم

ماریو ماندزوکیچ مهاجم تیم ملی فوتبال کرواسی در آستانه دیدار با برزیل در افتتاحیه جام جهانی گفت: از همین دیدار افتتاحیه کار ما برای هدف بزرگی که در سر داریم آغاز می شود.

وی افزود: ما از نام برزیل نمی ترسیم و حریف از پیش باخته ای هم نیستیم. مقابل برزیل فوتبال زیبایی به نمایش می گذاریم و نشان می دهیم برای کارهای بزرگی به برزیل آمده ایم.

این مهاجم در این دیدار مقابل دانته هم تیمی اش در بایرن مونیخ قرار می گیرد افزود: من و دانته بارها درباره تقابل کرواسی و برزیل در افتتاحیه صحبت کرده ایم. در طول این چند ماه همیشه سعی کرده ایم یکدیگر را مجاب کنیم که تیم ملی کشور هر کدام از ما برنده این دیدار است. اما در نهایت نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد. فقط می تواند بگویم که کرواسی توانایی خلق شگفتی را دارد.

نیمار: برای گلزنی آماده ام

نیمار ستاره تیم ملی برزیل امیدوار است که در دیدار افتتاحیه برزیل و کرواسی موفق به گلزنی شود.

وی گفت: هیچ چیز نمی تواند بهتر از یک شروع خوب برای تیم ملی برزیل در جام جهانی باشد. برزیل با یک شروع خوب با قدرت بیشتری در جام جهانی پیش برود. همیشه نخستین دیدار مهم ترین دیدار است. امیدوارم این دیدار مهم را با پیروزی پشت سر بگذاریم و البته من هم گلزنی کنم.

نیمار یادآور شد: کرواسی یکی از تیم های بسیار خوب اروپاست و قدرت زیادی دارد اما ما می خواهیم پیروز میدان باشیم. می دانیم که کار بسیار سختی خواهیم داشت و برای پیروزی باید یکی از بهترین تیم های اروپایی را شکست دهیم.

آلوز: برزیل می برد

دنی آلوز مدافع تیم ملی برزیل می گوید که تیمش برنده دیدار افتتاحیه است.

وی گفت: احترام باید یکی از اصول مهم جام جهانی باشد و من نیز با کمال احترام به تیم ملی کرواسی می گویم که آنها را دیدار افتتاحیه می بریم.

آلوز افزود: برد برای ما خیلی مهم و حیاتی است. برزیل برای قهرمان شدن باید از مسیری طولانی عبور کند که کرواسی در ابتدای این مسیر است.

وی خاطر نشان کرد: ما کاملا آماده هستیم. سراسر شور و هیجانیم اما خوشبختانه استرس نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها