اروپا در آستانه اتفاقات ناگوار

گروه‌های تروریستی بلای جان حامیانشان

آن هنگام که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند که جنایات تروریست‌های سوریه دامن حامیان منطقه‌ای و غربی آنها را خواهد گرفت شاید خود مقامات آنها هم چنین پیش بینی را باور نمی‌کردند اما اکنون پس از گذشته 3 سال از جنایات تروریست‌ها و جنایتکاران سوریه کشورهای منطقه، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند.
کد خبر: ۶۸۰۴۱۷
گروه‌های تروریستی بلای جان حامیانشان

به گزارش جام جم آنلاین در همین زمینه «گیلس د کرخوو» مسئول ضدتروریسم اتحادیه اروپا با بیان اینکه تروریست‌های غربی فعال در سوریه شبکه‌ای در سرتاسر اروپا ایجاد کرده‌اند، گفت: احتمال تکرار حملات تروریستی در خاک اروپا، مشابه آنچه در بروکسل رخ داد، وجود دارد.

روز گذشته بود که حضرت آیت الله خامنه‌ای در یدار امیر کویت گفتند که «برخی کشورهای منطقه اکنون با کمک به گروه‌های تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروه‌ها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.»

و اکنون که بحران سوریه با ایستادگی دولت و ملت این کشور در برابر تروریست‌هایی که از سوی کشورهای غربی و منطقه‌ای حمایت می‌شوند در حال فروکش کردن است، اتباع کشورهای غربی و عربی که به عنوان مزدور و نیروهای تکفیری به سوریه رفته و اقدامات جنایتکارانه انجام می‌هند، قصد بازگشت به کشورهای خود را دارند و با بازگشت برخی از آنها به زادگاهشان اکنون نگرانی شدید مقامات کشورهای غربی و عربی را در پی داشته است.

مسئول ضدتروریسم اتحادیه اروپا طی یک بیانیه ویدئویی در این باره گفت: «فکر نمی‌کنم حادثه‌ای مشابه یازده سپتامبر، یا یک حمله بزرگ و پیچیده رخ داد. بلکه تصور می‌کنم که حملات کوچک بیشتری نظیر آنچه که در بروکسل رخ داد، انجام شود.

هفته گذشته در جریان تیراندازی در موزه یهودیان بلژیک، چهار نفر از جمله 2 اسرائیلی کشته شدند. در همین ارتباط، پلیس فرانسه نیز روز شنبه از بازداشت یک تبعه این کشور در شهر مارسی خبر داد. بنا بر اعلام دادستانی بلژیک، این جوان فرانسوی، به مدت یکسال در سوریه همراه با گروه‌های تروریستی جنگیده است.

«د کرخوو» با اعتراف به اینکه در حال حاضر 2000 تبعه اروپایی کشورهای خود را برای حضور در جنگ سوریه ترک کرده‌اند، گفت که این افراد در آنجا آموزش‌های نظامی می‌بینند و بسیار افراطی‌تر می‌شوند. آن‌ها شبکه‌ای در سرتاسر اروپا دارند.

با پایان یافتن بحران سوریه و شکست تروریست‌هایی کهاز سوی غرب حمایت می‌شوند باید شاهد اتفاقات تروریستی از سوی این افراد در کشورهای اروپایی و غربی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها