سرمربی پرسپولیس مسافرت اروپایی‌‌اش را چهارشنبه به پایان می‌برد و از آلمان به ایران برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۷۹۱۳۷
فهرست خرید دایی عوض شد

او که قرار است عصر شنبه آینده(17 خرداد) تمرینات تیمش را آغاز کند، حالا با گره‌ای کور در نقل و انتقالات مواجه شده است. نفرات فهرست خرید او هر یک به دلیلی فعلاً ردای پرسپولیس را بر تن نکرده‌اند و این خبر خوبی برای آقای گل جهان نیست.

دایی در خط دروازه چشم به فروزان و بعد از آن باقر صادقی داشت که با تمدید قرارداد با نیلسون، هر دوی اینها ترجیح دادند بی‌خیال اردوگاه سرخ شوند. امین حاج‌محمد در خط دفاع هم با معضل قرارداد با نفت روبه‌رو شد، عبدا... کرمی حوصله زندگی در غوغای تهران و بازی در تیم پرسپولیس را ندارد، حدادی‌فر ترجیح داده وفاداری‌اش را به مکتب ذوب‌آهن ثابت کند، بختیار رحمانی هم تکلیفش با رنگ قرمز را به صراحت مشخص کرده، رضا نوروزی هم با نفتی‌ها قرارداد دارد و کریم انصاری‌فرد را باید احتمالاً بعد از جام‌جهانی‌ در اروپا دید.

در این اوضاع و احوال دایی باید در دو، سه روزی که بعد از بازگشت از اروپا تا شروع تمرینات فرصت دارد، دست به قلم شود، لیست جدید بنویسد و با آنها مذاکره کند. یک گلر، یک مدافع میانی، یک هافبک دفاعی، یک هافبک طراح و بازیساز به همراه یک مهاجم هدف نفراتی هستند که دایی باید وارد لیست جدیدش کند. او تا امروز به چیزهایی که در بازار نقل‌وانتقالات می‌خواسته، نرسیده که البته در این بین خودش خیلی مقصر نبوده چون پرسپولیس به مراتب زودتر از استقلال استارت زد و لیست علی دایی هم چند هفته قبل از لیست خرید قلعه‌نویی آماده بود. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها