تنها 12 روز به آغاز جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده است.
کد خبر: ۶۷۹۱۲۲
حریف ایران پیروز شد، کولو توره مالاریا گرفت

سایت جام جم ورزشی - جدیدترین اخبار مربوط به جام جهانی 2014 برزیل:

ناواس خط خورد

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا نام خسوس ناواس، آندر ایتوراسپه و آلبرتو مورنو را از فهرست تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل خط زد.

این خبر جمعه شب اعلام شد یعنی زمانی که اسپانیا در دیداری دوستانه بولیوی را دو بر صفر شکست داد. با خط خوردن نام این سه نفر تعداد بازیکنان تیم ملی اسپانیا به 27 نفر رسید. در روزهای آینده هم دل بوسکه نام چند بازیکن دیگر را خط می زند که یکی از آنها ممکن است دیه گو کاستا مهاجم مصدوم ماتادورها باشد.

اینیستا: اسپانیا قوی تر از هر زمانی خواهد بود

آندرس اینیستا هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی کشورش مقابل بولیوی در یک دیدار دوستانه اظهار داشت که اسپانیا قوی تر از هر زمانی در جام جهانی خواهد بود. ما در برزیل از اعتبار اسپانیا دفاع خواهیم کرد.

اینیستا در این باره گفت: برای دیدار با هلند کاملا آماده شده ایم. البته ما در گروه خیلی سختی قرار داریم اما خودمان قدرتمان را حس می کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در روزهای گذشته خیلی خوب تمرین کرده ایم و در هر جلسه تمرینی نسبت به جلسه قبل پیشرفت کرده ایم. اسپانیا در جام جهانی بهترین و آماده ترین بازیکنان را در اختیار خواهد داشت.

استاریج: انگلیس تیم برنده هاست

تیم ملی فوتبال انگلستان در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی پرو را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

دانیل استوریج مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پیروزی تیم ملی کشورش گفت: من یک برنده ام، همانطور که بقیه بازیکنان تیم ملی یک برنده واقعی هستند.

وی افزود: البته منظورم این نیست که ما می خواهیم به برزیل برویم تا قهرمان جام جهانی شویم. فقط می خواهم بگویم در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می بریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس خاطر نشان کرد: انگار انرژی موجود در تمرینات تیم ملی تمام نمی شود. هر کدام از بازیکنان 100 درصد توان خود در تمرینات می گذارند. با این شرایط احساس می کنم موفقیت های بزرگی در انتظار ماست.

کولو توره مالاریا گرفت

بازیکن تیم ملی ساحل عاج مبتلا به مالاریا شد.

در حالی که ساحل عاج خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می کند کولو توره یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم مبتلا به مالاریا شد.

ابتلای او به این بیماری سخت نگرانی های زیادی را به وجود آورده است. کولو توره هم اکنون مورد معالجه قرار دارد. کولو توره در سال 2008 نیز به این بیماری خطرناک مبتلا شده بود.

کادر پزشکی تیم ملی ساحل عاج اعلام کرد این بازیکن تا یک هفته دیگر بهبودی خود را به دست می آورد.

پیروزی شیلی با هت تریک سانچس

تیم ملی فوتبال شیلی که خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می کند با هت تریک آلکسیس سانچس موفق شد سه بر دو مصر را شکست بدهد.

دیدار دوستانه شیلی و مصر در سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد. مهاجم بارسلونا با زدن سه گل در این دیدار آمادگی خود را به رخ همه کشید.

تیم ملی فوتبال شیلی در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل با تیم های اسپانیا، هلند و استرالیا در گروه B قرار گرفته است.

برتری بوسنی مقابل ساحل عاج

بوسنی هرزگوین حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل در دیداری دوستانه با دو گل ساحل عاج را شکست داد.

این دیدار در ایالت میسوری آمریکا برگزار شد. ادین ژکو ستاره تیم ملی بوسنی هر دو گل تیمش را به

ثمر رساند. در آن سو تک گل ساحل عاج را دیدیه دروگبا به ثمر رساند.

بوسنی در گروه F جام جهانی با تیم های ایران، نیجریه و آرژانتین همگروه است.

نگرانی "لو" از مصدومیت بازیکنان

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بابت مصدوم شدن بازیکنانش پیش از آغاز جام جهانی 2014 برزیل ابراز نگرانی کرد.

یوآخیم لو درباره شرایط تیم ملی آلمان پیش از آغاز جام جهانی گفت: این روزها همه چیز برای ما حساس است. فیلیپ لام اکنون مصدوم شده است و فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کند. نویر دیگر مصدوم ماست که هفته آینده به تمرینات برمی گردد. مصدومیت این دو و سایر بازیکنان آلمان برای من بسیار نگران کننده است. شواین اشتایگر و خدیرا نیز بدون مشکل تمرین می کنند اما ترس از مصدوم شدن دوباره آنها من را آزار می دهد.

وی افزود: ما تیمی قوی و منظم در اختیار داریم. قطعا یکی از مدعیان جام جهانی خواهیم بود اما خطر مصدومیت آلمان و همه تیم ها را تهدید می کند. با توجه به شمار مصدومان این خطر وجود دارد که نظم تیمی ما به هم بخورد.

لو درباره اینکه چه تیمی مدعی اصلی جام جهانی است گفت: در جام جهانی برزیلی مدعی شماره یک است. آنها میزبان هستند و بهتر از هر تیم دیگری از شرایط میزبانی با خبرند. آنها قهرمان جام کنفدراسیون ها شده اند و اکنون هم تیمی آماده و قدرتمند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها