مردم دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم

انصاری‌فرد: ابتدا به رفتن به برزیل فکر می‌کنم تا گلزنی در جام جهانی

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا می‌توان از او در جام جهانی توقع گلزنی داشت یا خیر، گفت: امیدوارم ابتدا در ترکیب ۲۳ نفره تیم ملی برای اعزام به برزیل باشم.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۷
انصاری‌فرد: ابتدا به رفتن به برزیل فکر می‌کنم تا گلزنی در جام جهانی

سایت جام جم ورزشی - کریم انصاری‌فرد در خصوص اردوی اتریش گفت: هم اردوی آفریقای جنوبی و هم اردوی اتریش برای تیم ملی اردوهای خوب و مفیدی بودند، البته تمام بازیکنان در اردوی اتریش حضور داشتند و اردوی تکمیلی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با آمادگی کامل راهی جام جهانی 2014 برزیل شویم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: پیش‌بینی از نتایج تیم ملی سخت است اما ما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در برزیل هم تمام توان و تلاش خود را خواهیم گذاشت و از مردم هم می‌خواهیم تا ما را دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم.

انصاری‌فرد در خصوص تفاوت اردوی اتریش با آفریقای جنوبی گفت: اردوی آفریقا بیشتر به کارهای آمادگی جسمانی اختصاص داشت و در اردوی اتریش به کارهای تاکتیکی پرداختیم. در اتریش تلفیقی از کارهای تاکتیکی و بدنی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم ثمره‌اش را در جام جهانی ببینیم.

وی در مورد بازی آخر تیم ملی و گلزنی‌اش مقابل آنگولا تصریح کرد: لطف خدا و همت بچه‌ها باعث گلزنی‌ام شد و من سهم کمی در این گل داشتم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا می‌توان از او در جام جهانی توقع گلزنی داشت یا خیر، گفت: امیدوارم ابتدا در ترکیب 23 نفره تیم ملی برای اعزام به برزیل باشم. در صورت اعتماد کادرفنی و قرار گرفتن در ترکیب نهایی نیز امیدوارم، لطف خداوند برای موفقیت در جام جهانی نصیبم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها