مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا می‌توان از او در جام جهانی توقع گلزنی داشت یا خیر، گفت: امیدوارم ابتدا در ترکیب ۲۳ نفره تیم ملی برای اعزام به برزیل باشم.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۷
انصاری‌فرد: ابتدا به رفتن به برزیل فکر می‌کنم تا گلزنی در جام جهانی

سایت جام جم ورزشی - کریم انصاری‌فرد در خصوص اردوی اتریش گفت: هم اردوی آفریقای جنوبی و هم اردوی اتریش برای تیم ملی اردوهای خوب و مفیدی بودند، البته تمام بازیکنان در اردوی اتریش حضور داشتند و اردوی تکمیلی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با آمادگی کامل راهی جام جهانی 2014 برزیل شویم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: پیش‌بینی از نتایج تیم ملی سخت است اما ما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در برزیل هم تمام توان و تلاش خود را خواهیم گذاشت و از مردم هم می‌خواهیم تا ما را دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم.

انصاری‌فرد در خصوص تفاوت اردوی اتریش با آفریقای جنوبی گفت: اردوی آفریقا بیشتر به کارهای آمادگی جسمانی اختصاص داشت و در اردوی اتریش به کارهای تاکتیکی پرداختیم. در اتریش تلفیقی از کارهای تاکتیکی و بدنی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم ثمره‌اش را در جام جهانی ببینیم.

وی در مورد بازی آخر تیم ملی و گلزنی‌اش مقابل آنگولا تصریح کرد: لطف خدا و همت بچه‌ها باعث گلزنی‌ام شد و من سهم کمی در این گل داشتم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا می‌توان از او در جام جهانی توقع گلزنی داشت یا خیر، گفت: امیدوارم ابتدا در ترکیب 23 نفره تیم ملی برای اعزام به برزیل باشم. در صورت اعتماد کادرفنی و قرار گرفتن در ترکیب نهایی نیز امیدوارم، لطف خداوند برای موفقیت در جام جهانی نصیبم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها