آغاز لیگ جهانی برای والیبال ایران

به ایتالیا باختیم اما امیدوارانه ظاهر شدیم

تیم ملی در تخستین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال گرچه با نتیجه سه بر صفر به میزبان خود ایتالیا باخت ، اما در مجموع امیدوار کننده ظاهر شد .
کد خبر: ۶۷۹۰۳۸
به ایتالیا باختیم اما امیدوارانه ظاهر شدیم

به گزارش جام جم ورزشی ، ایتالیایی ها که با دو پیروزی خارج از خانه بر برزیل با انگیزه بالا به مصاف ایران در شهر تریسته و در حضور انبوه تماشاگران خود آمده بودند ، نیک واقف بودند که اگر بر روی تور و داخل زمین دچار کوچکترین اشتباهی بشوند در مقابل تیم جسور ایران به دردسر خواهند افتاد . بویژه که آنها تجربه سال قبل را نیز داشتند و نمی خواستند این بار در خانه به ایران امتیاز بدهند . برای همین نیز لاجوردی پوشان در این بازی در زدن سرویس ، آبشار و جمع کردن توپ های عقب زمین بسیار بهتر از تیم ایران عمل کردند تا بویژه در امتیازهای حساس با آبشار های ایوان زایتسف ستاره خود ، تیم ایران را در امتیازهای حساس ست های دوم و سوم جا بگذارند .

در این بازی تیم ما در زدن سرویس امتیازهای زیادی را از دست داد و در جمع کردن توپ های عقب زمین نیز موفق عمل نکرد تا حربه کواچ در فرستادن علیرضا مباشری به جای فرهاد قائمی نتواند نتیجه بازی را برگرداند .

هر چند نتیجه این مسابقه را در سه ست و با امتیازهای 25-19 ، 25-22 و 25 -23 به ایتالیا واگذار کردیم اما یقینا تیم ایران در بازی دوم با ایتالیا که یکشنبه شب همین هفته خواهد بود بسیار بهتر و با اعتماد به نفس بیشتری در میدان حاضر خواهد شد . در این بازی در کنار با تجربه هایی چون سعید معروف، سید محمد موسوی و شهرام محمودی ، سامان فائزی و عبادی پور بعنوان دو مهره جوان که اولین بازی های رسمی خود را با تیم ملی تجربه می کردند ، بسیار خوب ظاهر شدند تا حالا این کواچ باشد و نسخه ای که باید برای دیدار دوم با ایتالیا در یکشنبه شب بپیچد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها