مهم این است که در برزیل گل نخوریم

شجاعی: شانسی برای شگفتی‌سازی نداریم

مستند تیم ملی با چاشنی رفاقت

رضایی:کل تیم در اتریش نگران هاشم هستند

کد خبر: ۶۷۸۸۸۳
رضایی:کل تیم در اتریش نگران هاشم هستند


سازنده فیلم مستند تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی از شرایط خوب روحی تیم و رفاقت میان اعضای این تیم خبر داد.
به گزارش جام جم ورزشی، محمودرضا رضایی سازنده مستند تیم ملی ایران در راه جام جهانی درمورد مراحل تولید و ساخت این فیلم گفت: استارت این فیلم را با هماهنگی مسئولان شبکه سه سیما از ابتدای ورود تیم ملی به مسابقات مقدماتی جام جهانی زدیم و در این مدت در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشتیم و از شادی ها و غم های اعضای تیم ملی تصویر گرفته ایم و انشاالهح این روند را تا پایان حضور تیم ملی در برزیل ادامه خواهیم داد.
کارگردان این مستند فوتبالی ادامه داد: همه اعضای این تیم مستندساز آرزو می کنند که تیم ملی مان از گروه خود به دور دوم صعود کند تا سرانجام خوشی برای این فیلم داشته باشیم.
وی که از طریق تماس تلفنی با شبکه سه صحبت می کرد درمورد وضعیت اردوی این تیم در اتریش گفت: شرایط آب و هوایی در این منطقه (کاپن برگ) بسیار عالی است و تیم ملی در وضعیتی مطلوب تمرینات خود را پشت سر گذاشته است.
رضایی درباره شرایط روحی حاکم بر اردوی تیم ملی هم حرف زد و به این نکته مهم اشاره کرد که: رفاقت خیلی خوبی بین تک تک اعضای این تیم وجود دارد که همه ما اطرافیان تیم را امیدوار کرده تا با این وضعیت در برزیل شاهد درخشش تیم ملی مان باشیم.
او که از مصدومیت هاشم بیک زاده هم تصویر برداری کرده بود در این باره گفت: پس از مصدومیت آقای بیک زاده همه اعضای تیم ناراحت و پکر بودند و این نشان می داد که تا چه اندازه نفرات تیم با هم یکدل هستند. ضمن اینکه بیک زاده به واسطه خلق و خوی خوبی که دارد بین اعضای تیم ملی هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و همه دوست دارند او هرچه زودتر به بازی های جام جهانی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها