برگزاری اولین همایش تجلیل از برترین‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی که در دانشگاه تهران برگزار شد با یک حاشیه همراه بود.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۶
راستگو، همچنان هزینه می دهد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این مراسم قرار بود از الهه راستگو رییس کمیته مشارکت اجتماعی شورای شهر تهران تجلیل شود اما شنیده‌ها حاکی است ساعاتی قبل از آغاز مراسم از حضور وی ممانعت به عمل آمد.

دلیل پس گرفتن این دعوت در یک تماس تلفنی جلوگیری از تشویش و تجمع احتمالی دانشجویان اعلام شده بود.

پیش از این رأی راستگو به قالیباف برای شهرداری تهران حاشیه‌ساز شده بود و الهه راستگو از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب مورد حمله قرار گرفت و از حزب متبوعش اخراج گردید.

دیدار عیدانه سران قوا

سران سه قوه، صبح دیروز پس از دیدار کارگزاران و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید سعید مبعث، در دیدار صمیمانه‌ای که به میزبانی رئیس‌جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات داخلی و خارجی را مورد تبادل نظر قرار دادند.

بروز سانحه برای آنتونف سپاه

روابط‌عمومی کل سپاه از بروز سانحه آتش‌سوزی در یک فروند هواپیمای آنتونف سپاه خبر داد. آن‌گونه که واحد مرکزی خبر گزارش داده، این هواپیما در پرواز آموزشی هنگام فرود در فرودگاه یزد به‌دلیل نقص فنی دچار آتش‌سوزی شده است. در این سانحه هیچ آسیبی به کادر پرواز و سرنشینان هواپیما وارد نشد.

توضیح مجمع تشخیص درباره یک طرح

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای با اشاره به تصویب بخشی از طرح رسیدگی به دارایی‌های مسئولان در جلسه اخیر مجمع اعلام کرد: فهرست اعلام شده در ماده یک این طرح شامل 19 بند که در خبر جلسه اعلام شد، محدود به موارد ذکر شده نبوده است.

در جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بخشی از طرح رسیدگی به دارایی‌های مسئولان به تصویب رسید و در خبری که روز شنبه از این جلسه منتشر شد عناوین برخی از مسئولیت‌هایی که مشمول این طرح می‌شوند اعلام شده بود.

حضور یک ایرانی در دولت هند

نخست‌وزیر جدید هند دیروز کابینه خود را معرفی کرد که در میان اعضای تازه دولت، یک وزیر با اصالت ایرانی دیده می‌شود.

به گزارش مهر و به نقل از رویترز، نارندرا مودی، خانم اسمرتی ایرانی را به عنوان جوان‌ترین وزیر کابینه‌اش معرفی کرده است. او که ۳۸ سال دارد وزیر توسعه منابع انسانی شده است. وی همسر زوبین ایرانی، از شهروندان زرتشتی هند است.

استقبال ایران از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اوکراین

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران برگزاری آرام انتخابات ریاست جمهوری اوکراین را گامی مثبت در جهت استقرار صلح، ثبات و امنیت در این کشور ارزیابی کرد.

مرضیه افخم افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است، انتخاب رییس‌جمهور جدید اوکراین موجب پایان بخشیدن به بحران سیاسی، استقرار آرامش و تفاهم ملی در این کشور شود.

پترو پوروشنکو، تاجر میلیاردر اوکراینی ملقب به سلطان شکلات موفق شد در انتخابات ریاست‌ جمهوری این کشور با کسب اکثریت آرا در مرحله نخست به پیروزی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها