پرسپولیس بر خلاف دیگر روزها امروز به بازیکنان فصل پیش خودش توجه کرد و باشگاه محل رفت و آمد تعداد قابل توجهی از بازیکنان قرمز پوش بود.
کد خبر: ۶۷۷۳۹۵
کدام بازیکن پرسپولیس می رود و کدام تمدید می کند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که قاسم دهنوی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس مراجعه و اعلام کرده بود که مشکل مالی مربوط به قرارداداش با سرخپوشان با مساعدت فدراسیون، سازمان لیگ و پرسپولیس حل شده اما امروز پس از مراجعه به باشگاه پرسپولیس به او گفته شد که این مشکل هنوز حل نشده است.

از طرفی مدیربرنامه‌های محسن ماهینی امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و پس از صحبت با مسئولان این باشگاه قرار شد که این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی از اتریش قرارداد خود را یک ساله با پرسپولیس تمدید کند.

امید عالیشاه که برای گرفتن مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس آمده بود پس از خروج از باشگاه گفت با رحیمی صحبت کرده و مشکل خاصی نبود. او با پرسپولیس دو ساله قرارداد دارد و طبق قرارداد باید یک سال دیگر در این تیم بماند.عالیشاه به رسانه ها گفته دینی به شماره 2 (شماره پیراهنش در پرسپولیس) دارد که باید آن را ادا کند.

نفر بعدی که امروز اخبار زیادی درباره اش شنیده شد ، محمد نوری است. کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس با حضور در این باشگاه برای گرفتن مطالبات خود و تعیین تکلیف آینده‌اش در این تیم با رحیمی مذاکره کرد.

نوری و باشگاه توافق نکرده اند اما از طرفی شنیده می شود که رحیمی مدیر باشگاه به این بازیکن امیدواری زیادی داده است.

کریم باقری هم درباره حضور امروزش در باشگاه پرسپولیس توضیحی نداده و گفته به خاطر مسائل شخصی به باشگاه رفته است . نزدیکان به کریم می گویند او از باشگاه طلب دارد و تا تسویه نهایی نمی خواهد درباره همکاری آینده تصمیم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
خوب خدا رو شكر كه تو پرسپولیس همه چی ارومه و همه خوشبختند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها