نشریه گاردین در گزارشی به مشکلات پیش روی تیم‌ها از جمله ایران پیش از آغاز جام جهانی اشاره کرد.
کد خبر: ۶۷۷۳۱۲
گاردین نوشت: مشکلات تیم ملی ایران پیش از جام جهانی

سایت جام جم ورزشی - در حالی که 18 روز تا آغاز جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده، سایت گاردین به در اقدامی جالب به بررسی مشکلات تیم‌ها پرداخته است.

این سایت با اشاره به مشکلاتی که برای فرانسه در جام جهانی پیش رخ داد و برخی از بازیکنان این تیم در جلسات تمرینی خروس‌ها آشوب به پا کردند به مشکلاتی که پیش پای تیم ملی ایران نیز وجود داشته پرداخته است.

گاردین در این زمینه نوشت: کارلوس کروش در تیم ملی ایران در نهایت مجبور شده پرچم سپید خود را به خاطر عصبانیت برای وجود مشکلات زیاد در این تیم بالا ببرد. فدراسیون فوتبال ایران به کروش گفته قراردادش را تمدید نمی‌کند. سرمربی پرتغالی نیز هیچ انتظاری از اینکه تیمش بتواند از گروهی که شامل آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین است به مرحله بعد صعود کند.

در ادامه این گزارش آمده: ایران در طول سال گذشته تنها یک دیدار دوستانه انجام داده و اکنون نیز درگیر مشکلاتی با پیراهن تیم ملی است. به بازیکنان این تیم گفته شده در جام جهانی پیراهن‌های خود را با حریفان عوض نکنند. کمپ برگزار شده آنها در آفریقای جنوبی جایی بود که بازیکنان تیم ملی ایران مجبور بودند از شورت‌ها و جوراب‌هایی استفاده کنند که پس از یک بار شست و شو کوچک می‌شدند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها