مرد طلافروشی که با دریافت پول و طلا از مردم با وعده سود از شهروندان تهرانی هشت میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۵
طلافروش حقه‌باز 8 میلیارد تومان به جیب زد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس کلانتری 109 بهارستان در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در کلانتری و ارائه شکایتی عنوان کرد، با مرد طلافروشی آشنا شدم که ادعا می‌کرد اگر پول و طلایم را امانت در اختیارش قرار دهم تا او با آن تجارت کند، علاوه بر اصل سرمایه هر ماه مبلغی به عنوان سود به من می‌پردازد که فریبش را خوردم و پول و طلای خود را به او دادم.

شاکی افزود: مرد طلافروش یک ماه به من سود داد و دیگر از او خبری نشد. حتی مغازه‌اش را نیز تعطیل کرده بود و همسایه‌ها نیز از او خبر نداشتند و تاکنون موفق به یافتن وی نشدم.

سرهنگ عطاءالله خالقی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری طلافروش شیاد آغاز شد تا این که 79 نفر دیگر نیز با حضور در این کلانتری و دادسراهای ناحیه 3 ،10، 12 و 14 شکایت‌های مشابهی را مبنی بر کلاهبرداری مرد طلافروش مطرح کردند.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، متهم فراری با این شیوه هشت میلیارد تومان از مالباختگان کلاهبرداری کرده است. بنابراین پاتوق‌های احتمالی مرد شیاد زیر نظر گرفته شد تا این‌که معلوم شد وی با تغییر چهره قصد فرار از شهر را دارد.

خالقی تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات محله‌ای که متهم فراری در رفت و آمد بود، شناسایی و دو روز پیش هنگام خارج شدن از آخرین مخفیگاهش دستگیر شد و با انتقال به کلانتری به کلاهبرداری از مردم اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی دادسرای ناحیه 12 تهران، تحقیقات تکمیلی ازوی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها