بازگشت هشتِ شاکی به استقلال منتفی شد

قطری‌ها جباری را به استقلال نمی دهند

بازگشت مجتبی جباری به استقلال بعد از جدایی علی فتح الله‌زاده از این باشگاه یکی از خبرهایی بود که با حساسیت زیادی توسط دوستداران استقلال دنبال می‌شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۹
قطری‌ها جباری را به استقلال نمی دهند

سایت جام جم ورزشی - سفر این بازیکن به تهران باعث شد تا شائبه مذاکره او با بهرام افشارزاده به وجود بیاید. به هر حال هشتِ آبی‌ها با وجود اینکه همیشه شاکی است، چهره‌ای وسوسه کننده است و کمتر استقلالی پیدا می‌شود که بتواند به راحتی از او چشم پوشی کند.

با این حال انگار باید بازگشت جباری به استقلال را منتفی بدانیم. چرا که قطری‌ها مصرانه از ادامه همکاری با هافبک ایرانی خود می‌گویند. در همین رابطه جاسم عبدالله مدیر ورزشی باشگاه الاهلی قطر در گفت‌و‌گو با «فارس» گفت: جباری به تازگی قراردادش را یک فصل دیگر با الاهلی تمدید کرده بنابراین ما با این بازیکن یک فصل دیگر قرارداد داریم. به دلیل پیشنهاد تیم دیگر حاضر نیستیم قراردادمان با جباری را فسخ کنیم.

با این تفاصیل استقلالی‌ها باید صبر کنند تا در زمان دیگری شاید جباری را با پیراهن آبی ببینند، البته به شرطی که علی فتح الله‌زاده بعد از اتمام قرارداد مجتبی جباری با الاهلی قطر به استقلال بازنگشته باشد.(آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها