با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

قرارداد بنگر، دغاغله و طارمی به ثبت رسید

هر چند از تحرکات در باشگاه پرسپولیس پیداست این تیم برای فصل نقل و انتقالات دست به کار شده اما وضعیت استقلال برای استخدام بازیکن روشن نیست.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۷
بی پولی استقلال گزینه های امیر را به پرسپولیس می برد

به گزارش جام جم ورزشی ، بهرام افشارزاده و امیر قلعه نویی این روزها سرگرم دید و بازدید از کمپ تمرینی ناصر حجازی هستند. بهرام افشارزاده پس از پایان جلسه‌اش با امیر قلعه‌نویی که امروز در محل این باشگاه برگزار شد،از مشکلات مالی باشگاه سخن گفت و آب پاکی را روی دست امیر ریخت که در شرایط کنونی باشگاه پول ندارد. قلعه نویی که پیش از جلسه خودش را آماده کرده بود تا درباره خریدهای جدید صحبت کند بعد از شنیدن این جمله افشارزاده و اعلام کمبودهای اساسی باشگاه از زبان مدیر عامل جدید، نا امید شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی بعد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «آیا قلعه‌نویی فهرست بازیکنان موردنظرش را به او داده است یا نه؟»، گفت هنوز فهرستی نگرفته‌ است. از قرار معلوم افشارزاده تا پول نگیرد نمی خواهد وعده دروغین بدهد و در شرایط کنونی فقط به فکر نزریق پول در باشگاه است.

از طرفی گفته می شود امیر قلعه نویی که تعدادی بازیکن مشترک با دایی دارد برای آنکه بازی نقل و انتقالات را به رقیب سنتی نبازد مدام به گزینه هایش پیغام می فرستد که تا چند روز آینده صبر کنند و با پرسپولیسی ها وارد مذاکره نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها