بر اساس گزارش یک سایت اسپانیایی

اشکان ستاره جام جهانی

مدیر مسوول جام جم ضمن تاکید بر گسترش ورزش در بین تمام کارکنان موسسه اعم از زن و مرد ، تصریح کرد : تیم فوتسال جام جم قابلیت زیادی به لحاظ درخشش در رقابت های مختلف دارد که باید زمینه رشد و باروری این تیم را فراهم کنیم .
کد خبر: ۶۷۵۳۳۴
مقدم : فوتسال جام جم، قابلیت قهرمانی دارد

به گزارش جام جم ورزشی ، بیژن مقدم که در مراسم اهدای جوایز تیم های برتر فوتسال چهاردهمین سالگرد روزنامه جام جم صحبت می کرد ، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این بازیها گفت : امروز نقش ورزش در سلامت روح و جسم بر کسی پوشیده نیست و طبیعی است باید زمینه ای را فراهم کنیم تا کلیه کارکنان موسسه جام جم با شرکت در برنامه های ورزشی ، زمینه سلامت جسم و روح خود را فراهم آورند .


وی با اشاره به اینکه فوتسال جام جم از قابلیت های خوبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است ، بر شرکت این تیم در مسابقه های مختلف و بویژه مسابقاتی که در سطح رسانه ها و سازمان صدا و سیما برگزار می شود ، تاکید کرد .
مقدم در عین حال خواستار این شد که علاوه بر مسابقه های فوتسال ، زمینه ای ایجاد شود تا بانوان و سایر کارکنان موسسه در مسابقاتی چون دارت ، طناب کشی ، تنیس روی میز فعال شده و به رقابت بپردازند .
در رقابت های فوتسال ساگرد انتشار روزنامه جام جم که با حمایت شرکت ورمل( تامین کننده تجهیزات پزشکی و دارویی ) برگزار شد ، تیم های پاسارگاد ، جام جم و غزالی اول تا سوم شدند . اکبر یعقوبی مدیر روابط عمومی موسسه جام جم در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه هر ساله شور و شوق قابل توجهی برای برگزاری مسابقات فوتسال در بین همکاران ایجاد می شود ، گزارشی از برگزاری این دوره از رقابت ها را به مقام عالی موسسه ارایه داد . در پایان این مراسم جوایز قهرمانی و جام های تیم های اول تا سوم از سوی بیژن مقدم به نمایندگان آنان اهداء شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
زنده باد افشین دیندار
مرتضی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
با تشكر از مدیر مسئول روزنامه ومدیر عامل محترم شركت پیام رسان و تبریك به كاپیتان تیم پاسارگاد.

نیازمندی ها