کد خبر: ۶۷۵۱۷۹
آقای کفاشیان شما چه کاره بودی ؟

علی کفاشیان که این روزها میانه اش با کارلوس کرش مثل سابق حسنه نیست ، از زدن هر حرفی که به نوعی جایگاه سرمربی پرتغالی تیم ملی را نزد مردم کاهش دهد ابایی ندارد .
رابطه رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی نیز از جایی به سردی گرائید که کرش در رابطه با هزینه اردوی آفریقای جنوبی حرفی را زد که نباید می زد ، ضمن آنکه کرش در ادامه بدجوری به کیفیت پیراهن های آل اشپورت اعتراض کرد و از عقیده خود نیز ذره ای عقب ننشست تا این موضوع در تضاد با نظر علی کفاشیان ، مدیریت فدراسیون را به چالش بکشد . همین نیز شده که علی کفاشیان با اطمینان از اینکه کارلوس کرش در پایان جام جهانی برزیل روی نیمکت تیم ملی نخواهد بود و به همکاری اش پایان می دهد ، سیاست فاصله گرفتن از سرمربی تیم ملی را مورد توجه قرار داده تا فردا که هر نتیجه ای در جام جهانی بدست آمد فرصت دفاع از خود را داشته باشد و به قولی با طناب کرش ته چاه نرود .
او دیروز جدا از آنکه اعلام کرد درخواست مالی کرش برای ادامه همکاری به 16 میلیارد تومان می رسد ، در رابطه با اینکه چرا عذرخواهی سید مهدی رحمتی از سوی کارلوس کرش پذیرفته نشد در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز گفت : رحمتی یک سطرعذرخواهی نوشت و ما نیز در حضور آقایان آیت‌اللهی و منصوریان به ک‌رش تسلیم کردیم اما سرمربی تیم ملی آن را نپذیرفت. به گفته رییس خوش خنده فدراسیون، کرش همانجا اعلام کرده که رحمتی باید سه بار و در سه سطر عذرخواهی خود را می‌نوشته و برای همین زیر بار عذرخواهی او نرفته است .
واقعا جالب است که در این فوتبال آدم چه چیزهایی که نمی شنود ! هر چند بعضی از صحبت ها را چندان نباید جدی گرفت و باید نسبت به آنها بی تفاوت بود ، اما هر چه فکر کردیم دیدیم نمی توان معترض این صحبت های رییس فدراسیون فوتبال نشد . ابتدا باید پرسید که آقای کفاشیان از بیان چنین مطالبی چه هدفی را دنبال می کند ، آیا درست است که در فاصله کمتر از یک ماه به شروع جام جهانی ، رییس فدراسیون پشت سرمربی تیم ملی کشورش را خالی کند ؟ بدیهی است آقای کفاشیان اگر می خواهد حرفی را در این زمینه بزند می تواند مواضع کرش را تکرار کرده و زیاد در جهت پاسخ به خود فشار نیاورد . آخر وقتی او این حرف را می زند به نوعی اقتدار مدیریتی خود را زیر سئوال می برد و قطعا هر خواننده ای از خود می پرسد که وقتی رییس فدراسیون از رحمتی دستخط عذرخواهی گرفته ، چرا نباید کرش مجاب می شد که به احترام کفاشیان نیز که شده، فرصت دوباره ای به مهدی رحمتی بدهد . ؟!
به هر صورت آقای کفاشیان در مقام رییس فدراسیون فوتبال باید مواضعی را بگیرد که جای حرف و حدیثی در آن نباشد ، نه اینکه با زدن حرف هایی که اصلا ضرورتی به بیان ندارد ، حاشیه ای را به حواشی زیاد فوتبال ایران اضافه کند .کفاشیان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
اولا اینكه شما جای كروش و كفاشیان را وارونه دیده اید و در اصل در دو سال گذشته این كروش بوده كه رئیس فدراسیون فوتبال بوده است و نه كفاشیان!

نیازمندی ها