گل سر سبد جدید هواوی معرفی شد

سرانجام هواوی که با فروش بیش از چهار میلیون گوشی Ascend P6 توانسته در رتبه سومین فروشنده گوشی‌های هوشمند دنیا قرار بگیرد، از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. Ascend P7 هرچند در ظاهر بسیار شبیه P6 است، اما در سخت‌افزار و نرم‌افزار بهبودهای فراوانی یافته است.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۷

این بار هواوی در طراحی بدنه پشت P7 به جای پلاستیک، طرح فلز از شیشه ضدخش و محافظ Gorilla Glass 3 استفاده کرده که صفحه نمایش نیز با همین شیشه پوشانده شده است. همچنین صفحه نمایش نسل جدید هواوی بزرگ‌تر شده و به پنج اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل رسیده است. در بالای صفحه نیز یک LED نوتیفیکیشن قرار دارد.

هرچند ضخامت پرچمدار جدیدکمی از نسل قبلی بیشتر است، اما بدنه باریک و سبکAscend P7 فقط ۱۲۴ گرم وزن دارد. باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری که علت افزایش ضخامت گوشی بوده است، با 10 درصد شارژ، تلفن را ۲۴ ساعت در حالت استندبای روشن نگه می‌دارد. بنابراین باتری P7 می‌تواند با دیگر پرچمداران مانند HTC One M8 رقابت کند.

به عنوان قلب تپنده گوشی جدید هواوی، یک پردازنده HiSiliconKrin 910T جای گرفته که هم ردیف با پردازنده پرچمداران سال گذشته است. این پردازنده از چهار هسته پردازشی Cortex -A9 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali 450 بهره می‌برد.

Ascend P7 یک دوربین هشت مگاپیکسلی با لنز پنج قسمته در جلو و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که تا وضوح P1080 فیلمبرداری می‌کند. دوربین جلوی این گوشی ده رده مختلف از چهره را تشخیص می‌دهد و حتی می‌توانید با آن سلفی پانوراما بگیرید، هواوی این قابلیت را گروفی نامیده است. ویژگی‌های دیگری مانند LTE ، بلوتوث 4.0، وای‌فای، NFC، دو گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی که می‌توان ۳۲ گیگابایت دیگر از طریق کارت حافظه به آن افزود، این گوشی را همراهی می‌کند.

نرم‌افزار این گوشی نیز به اندروید 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری Emotion UI مجهز است. Ascend P7 در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی با قیمت ۶۲۵ دلار به بازار آسیا، اروپا و خاورمیانه وارد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها