جلالی به صف پیشنهاد دهندگان بازیکن تراکتورسازی اضافه شد

جادوی کریمی در فوتبال بی ستاره

علی کریمی با وجود قرار گرفتن در دوران پایان فوتبال خود همچنان از هر سو پیشنهاد دارد.
کد خبر: ۶۷۴۷۵۷
جادوی کریمی در فوتبال بی ستاره

به گزارش جام جم ورزشی ، فوتبال بی ستاره ایران به همین چند ستاره باقی مانده دلخوش است. ستاره های دهه های قبل که رفتند بسیاری هشدار دادند فوتبال ایران با روندی که در پیش گرفته در جا می زند.

ستاره خود الگوی فنی برای جوانترهاست و ایجاد رقابت می کند و باعث برداشتن گام های رو به جلوی بازیکنان جوان تیم ها می شود. ستاره در رسانه ها مطرح است و ویترین فوتبالی می شود که صلابت دارد و پویاست.

در فوتبال ایران ستاره های نسل گذشته یکی بعد از دیگری کنار می روند. سال گذشته فرهاد مجیدی آخرین ستاره ای بود که آبی ها او را از دست دادند . علی کریمی ستاره دیگر نسل گذشته فوتبال ایران نیز این روزها نامش برای بسیاری از تیم ها مطرح است. این جریان هم پیامد خوب دارد و هم بد. خوب از این بابت که فوتبال ایران همچنان وجود ستاره ها را به عنوان یکی از پیش نیازهای پیشرفت تلقی می کند و بد از این جهت که نتوانسته است پشت سر ستاره هایش ، ستاره های جدید بسازد.

این روزها نام علی کریمی در راه انتقال دوباره به پرسپولیس مطرح است هر چند در رابطه با مسائل فنی، کادرفنی اختیار تام دارد و تصمیم‌گیرنده است. علی کریمی از اسطوره‌های پرسپولیس است و برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه از بازگشت او استقبال کرده اند هر چند دخالتی ندارند و همه‌ چیز منوط به نظر علی دایی است.

علی کریمی به عنوان یک پرسپولیسی دوران پایان فوتبالش را سپری می کند و چه خوب است این دوران را با خداحافظی باشکوه در پرسپولیس خاتمه دهد.از طرفی تیم های ذوب آهن و سایپا نیز نام کریمی را برای قراردادن در ترکیب امسال خود می پسندند همانگونه که مجید جلالی سرمربی سایپا آخرین نفر از جمع مربیان علاقمند به حضور کریمی در تیمش است. او گفته حتما به کریمی پیشنهاد بازی در سایپا را خواهد داد و خوشحال می‌شود کریمی قبول کند و به سایپا برود چون او می‌تواند به جوانان تیم جلالی کمک زیادی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها