مرور روزنامه‌های یکشنبه

خداحافظی علی کریمی از فوتبال

اگر شماره هشت بماند و به سپاهان برود؛ در این صورت اصفهانی‌ها دو علی کریمی در زمین خواهند داشت. چه بکند جواد خیابانی موقع گزارش بازی این تیم!
کد خبر: ۶۷۴۷۲۲
خداحافظی علی کریمی از فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، روزنامه گل عکس اولش را که تقریبا کل نیم‌تای صفحه یک را پوشانده به تصویر به ثمر رسیدن گل قهرمانی اتلتیکو مادرید در نیوکمپ اختصاص داده است. آنها از استقلال هم خبر داده‌اند که قلعه‌نویی از هیات مدیره درخواست کرده آندو و خسرو حیدری را برایش نگه دارند.

نود مصاحبه‌ای اختصاصی دارد از برانکو که در آن گزینه جدی هدایت تراکتورسازان در لیگ چهاردهم مدعی شده است ترسی از محبوبیت تونی در تبریز ندارد. حمید استیلی هم نقل قولی دارد روی جلد این روزنامه که خواندنش احتمالا پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند: «پیشنهاد مربیگری برسد هیات مدیره را رها می‌کنم» به نظر شما اما آیا کسی پیدا می‌شود بعد از اتفاقات دو سال قبل، به استیلی پیشنهاد مربیگری بدهد؟

روزنامه ایران ورزشی از منتفی شدن پروژه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس خبر داده و نوشته که سپاهان، سایپا و تراکتورسازی مشتریان جادوگر هستند. این البته تنها خبر امروز در مورد علی آقا نیست؛ چه اینکه هوادار هم با تکرار خبر تمایل سپاهان برای جذب کریمی، از احتمال خداحافظی او قبل از شروع فصل جدید خبر داده است. حالا جالب می‌شود اگر شماره هشت بماند و به سپاهان برود؛ در این صورت اصفهانی‌ها دو علی کریمی در زمین خواهند داشت. چه بکند جواد خیابانی موقع گزارش بازی این تیم!

روزنامه شوت نقل قولی دارد از امیر خادم که وی در آن مدعی شده اتاق خود او هم شنود دارد! بچه‌های استقلال جوان روی جلد روزنامه شوالیه برای او سنگ تمام گذاشته‌اند و غیر از چاپ عکس انتخاباتی از حاجی، او را از زبان دیگران هم تایید کرده‌اند. از ابرار ورزشی هم چیزی نگوییم بهتر است. آنها یکی از معدود مطبوعات ورزشی امروز هستند که نه نتیجه بازی بارسا را دارند و نه خبر قهرمانی آرسنال در انگلستان را. کجایی ابرار یک دهه پیش؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
خدا كند زودتر از فوتبالی كه هر روز باید عكسهای تكراری ایشان را در مطبوعاتش ببینیم خداحافظی كند مثل مهدوی كیا كه لطف كرد و موشك را خاموش كرد تا مطبوعات بی عكس بمانند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها