متهم به اتهام قتل و سرقت‌ مسلحانه تحت تعقیب پلیس استان خوزستان بود

5 ساعت درگیری مسلحانه با تبهکار قاتل

مردی که به اتهام یک فقره قتل و دزدی‌های مسلحانه تحت تعقیب پلیس آگاهی استان خوزستان بود، در شهرستان کاشان استان اصفهان شناسایی و در درگیری مسلحانه با پلیس این شهر کشته شد.
کد خبر: ۶۷۳۳۵۳

فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره به جام‌جم گفت: در پی گزارشی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مبنی بر این که یک قاتل فراری به این شهر آمده و زندگی پنهانی دارد، ماموران با اطلاع از موضوع تحقیقات در این باره را آغاز و با شناسایی مخفیگاه متهم فراری در حومه شهر او را تحت نظر قرار دادند.

شناسایی مخفیگاه

سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران قصد دستگیری متهم را داشتند که او پی به حضور ماموران در اطراف مخفیگاهش برد و به سوی آنها شلیک کرد.در پی این موضوع ماموران نیز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به تیراندازی متقابل پرداخته و با اخطار از متهم ‌خواستند تسلیم شود، اما او بدون توجه به این اخطار‌ها همچنان به سمت ماموران شلیک می‌کرد. سرانجام پس از پنج ساعت درگیری متهم هدف شلیک پلیس قرار گرفت و کشته شد.

وی یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم کشته شده، دو قبضه سلاح کلاشینکف و 235 عدد فشنگ جنگی کشف شد. با انتقال جسد مرد جوان به پزشکی قانونی در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد، این فرد پسر بیست و چهار ساله‌ای که از اقوامش بوده را روز دوازدهم تیر سال 1390 با شلیک گلوله در شهرستان اهواز به قتل رسانده و متواری شده بود.

در ادامه تحقیقات معلوم شد، متهم مدتی بعد نیز با ارتکاب سه فقره دزدی مسلحانه متواری بود و وقتی در شهرستان کاشان مخفی شده بود به هلاکت رسیده است.

رئیس پلیس استان اصفهان خاطرنشان کرد: با گزارش این درگیری به قاضی ویژه قتل دادسرای شهر کاشان و حضور وی در محل تحقیقات اولیه انجام و جسد تبهکار فراری به پزشکی قانونی انتقال یافت. با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه تحقیقات پلیس آگاهی استان اصفهان و خوزستان برای کشف دیگر جرایم ارتکابی متهم کشته شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها