عشق را در زندگی مشترک زنده نگه دارید

داستان زنی که شوهرش 3 شیفت کار می کرد

تقریبا همه زن‌ها این توانایی را دارند که متوجه بی‌وفایی همسرشان شوند، اما گاهی وقت‌ها هم این توانایی جایش را به بدبینی محض می‌دهد و شک زیاده از حد زن و بحث‌های مکررش درباره خیانت، قبح این مساله را در خانواده از بین می‌برد و یا با انتساب کار نکرده و تهمتی چون خیانت به شوهر، چه بسا مرد به فکر خیانت کردن هم بیفتد. پس بهتر است پیش از هر تصمیمی به این چند نشانهٔ پی آمده که می‌توانند احتمال خیانت همسرتان را افزایش دهند، دقت کنید.
کد خبر: ۶۷۲۷۹۵

جام جم سرا:

به یاد داشته باشید که ممکن است در شرایطی، همه این نشانه‌ها وجود داشته باشند اما همه چیز فقط از «سوء تفاهمی ساده» سرچشمه گرفته باشد و در واقع خیانتی وجود نداشته باشد. بنابراین، حتی با وجود این نشانه‌ها هم هیچ وقت صد در صد نتیجه‌گیری نکنید! همچنین به یاد داشته باشید که این مطلب ترجمه است و برخی از موارد و نشانه‌ها ممکن است بر اساس فرهنگی متفاوت از فرهنگ ما بیان شده باشد.

*وقتی همسرتان ساعت‌های کمتری را نسبت به گذشته در خانه صرف می‌کند در حالی که مسئولیت‌هایش در محیط کار تغییری نکرده و دلیلی منطقی برای این تغییر ندارد.

*وقتی بارها بر سر مسائل جزئی با شما جر و بحث می‌کند و شما فهمیده‌اید که او از این مشاجره‌ها برای خروج از خانه و بیرون ماندن تا دیر وقت استفاده می‌کند.

*وقتی عطرش تغییر کرده است و بیشتر زنانه به نظر می‌رسد!.

*وقتی آدم‌هایی که کاملا به آن‌ها اعتماد دارید بارها و بارها و بارها به شما هشدار می‌دهند که همسرتان به شما خیانت می‌کند و حاضرند دلایلی برای ادعایشان ارائه کنند.

*وقتی همسرتان با این بهانه که برای ارتباط زناشویی متعارف با شما زیادی خسته است، از برقراری رابطه پرهیز می‌کند و این ماجرا بارها تکرار می‌شود.

* وقتی دم غروب به شما زنگ می‌زند و می‌گوید به دلیل برخی مشکلات کاری، امشب نمی‌تواند به خانه برگردد در حالی که می‌دانید ساعت کار او تا 4 عصر بیشتر نیست.

*وقتی فاکتور هزینه اقامت در هتل یا رسید پرداخت هزینه غذا در رستورانی را در جیب کتش پیدا می‌کنید، در حالی که تا به حال شما را به آنجا نبرده است.

* وقتی پس از تولد فرزندتان، علاقه‌ای به درآغوش گرفتنش ندارد و از گذاشتن صندلی نوزاد در خودرویش پرهیز می‌کند یا از جا گذاشتن اسباب بازی‌های کودک روی صندلی‌های خودرو عصبانی می‌شود.

*وقتی اصرار دارد وظایف مشترک زندگی زناشویی را جداگانه و بدون شراکت با شما انجام دهد، مثلا رخت‌هایش را جدا از رخت‌های دیگران به اتوشویی بدهد یا پافشاری می‌کند حتی مسیر مشترک اداره‌های‌تان را جداگانه بروید.

*وقتی حاضر نیست فیش حقوقی‌اش را به شما نشان دهد و علی‌رغم داشتن درآمدی معقول هنوز نیمه ماه نرسیده، حسابش خالی می‌شود.

*وقتی برای دیر آمدنش به خانه، حضور در مکان‌هایی را بهانه می‌کند که می‌دانید همگی در آن ساعت از شب بسته‌اند.

*وقتی حریم خصوصی اش را افزایش می‌دهد یعنی به شما اجازه نمی‌دهد قبض هایش را ببینید، به محض نزدیک شدنتان به رایانه صفحه ایمیلش را می‌بندد یا اجازه نمی‌دهد به تلفن همراهش دست بزنید و تماس هایش را در دستشویی یا حمام یا خارج از خانه پاسخ می‌دهد.

*وقتی ناگهان بی نظم می‌شود، بموقع سر قرارهایش با شما حاضر نمی‌شود و به قول‌هایی که به شما و فرزندان داده عمل نمی‌کند.

*وقتی هربار موضوع بحث تان در خانه، خیانت همسران است او بدون متهم شدن، رفتاری دفاعی به خود می‌گیرد و خشمگین می‌شود.

*وقتی حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفتگو کردن با شما را ندارد.

*وقتی تا پاسی از شب پای رایانه اش نشسته و با غریبه‌ای چت می‌کند، اما صبح حافظه مسنجر کاملا پاک شده است.

*وقتی از بودن کنار شما، احساس راحتی نمی‌کند و عصبی به نظر می‌رسد، یا مایل نیست حتی لمسش کنید.

*وقتی طبعش ناگهان تغییر می‌کند و اشتهایی برای خوردن غذای خانه ندارد.

*وقتی خط تلفن جداگانه‌ای می‌خرد که قبضش به نشانی خانه نمی‌آید.

*وقتی رفتارهای معمولش را مثل شیوه آرایش موها و اصلاح صورتش تغییر می‌دهد و انتظارات تازه‌ای در ارتباط زناشویی با شما دارد که پیشتر نداشت.

من مطمئن شدم... چه باید کرد؟

فرض کنیم شمار زیادی از نشانه‌هایی که گفتیم درباره همسرتان صدق می‌کند، قدم بعدی چیست؟ قهر می‌کنید؟ با او مشاجره می‌کنید؟ تعقیبش می‌کنید؟ محبوب تازه اش را پیدا می‌کنید؟ یا....

بهترین اقدام در چنین شرایطی، گفتگویی دو نفره با پرهیز از چاشنی مشاجره است. مشاجره در این مواقع فقط وضع را بدتر می‌کند و باعث می‌شود او راهی برای طفره رفتن از پاسخگویی پیدا کند. پس به جای چشم بستن بر حقیقت، در گفتگویی آرام، نشانه‌ها را برایش شرح دهید و پاسخی منطقی بخواهید اما اگر او همه چیز را انکار کرد و همه ماجرا‌ها را به بدبینی شما نسبت داد یا حس کردید پاسخ هایش قانع کننده نیست، به او پیشنهاد دیدار با یک مشاور خانواده را بدهید تا شاید نفر سوم و بی‌طرف، حقیقت را کشف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها