کد خبر: ۶۷۲۷۶۸
کفاشیان: ملی‌پوشان می‌توانند به مسی لباس تیم ملی را بدهند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از کی‌روش تخفیف می‌گیریم تا همچنان سرمربی بماند.


کفاشیان در جمع خبرنگاران گفت: روز آخری است که برای اردوی اتریش تمرین می‌کنند و در اتریش تمرینات جدی‌تر می‌شود و با حضور لژیونرها بوی جام جهانی به مشام می‌رسد و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد رسانه‌های دنیا و حرف‌های کفاشیان گفت: سال‌هاست که رسانه‌های دنیا مسایل را به نفع خودشان و به ضرر ما دنبال می‌کنند وگرنه به من چه ربطی دارد که پیراهن آب می‌رود و کوچک شده یا بزرگ شده است! آل‌اشپورت یکی از بهترین مارک‌هاست و خود کی‌روش به من گفت این جنس‌ها خوب است ولی اصلی‌های آلمانی را به ما بدهند. در آفریقای جنوبی هزینه سنگین اضافه باری دادیم. فرض کنیم 20 دست گرمکن کم باشد می‌شود 3 هزار دلار؛ که به سرپرست تیم گفتم اگر آنجا کمبود لباس بود خرید شود. بخشی از لباس‌ها را هم از آلمان گرفته‌ایم و چند دست لباس اضافه هم ببرند و اگر به مسی می‌خواهند بدهند، تحویل بدهند.

وی ادامه داد: تا جایی که پیراهن قابل استفاده است استفاده شود مثلا در 20 روز باید آن را نگهداری کنید و به هرکسی خواستید بدهید حتی به مسی. ورزشکاران ما باید در حفظ البسه و لوازم خود کوشا باشند و این مسئله صرفه‌جویی مالی نیست، نظم انضباط است و از این موضوع سوءاستفاده و برداشت بد شده است.

رئیس فدراسیون در مورد کی‌روش و وکیلش گفت: صحبت یک‌ ساعت و نیمه داشتیم و شرکت آل‌اشپورت آمادگی حل شدن این مسئله را اعلام کرد و امیدوارم در همین مدت این مسئله بین سرمربی و و آل‌اشپورت حل شود.

وی در مورد اینکه آل‌اشپورت ذوب آهن خوب بوده، گفت: نمی‌دانم ذوب آهن چه لباسی می‌پوشیده است.

رئیس فدراسیون در مورد اینکه نمی‌خواهید به این مسئله رسیدگی کنید، گفت: ما اسپانسر گرفته‌ایم ولی اگر اختلاف‌ها باعث شده این مسئله جهانی شود مناسب نیست و نباید وقت و فکرمان را برای این مسایل تلف کنیم و از نماینده ‌آل‌اشپورت خواسته‌ایم بیاید و این مسئله را با کی‌روش حل کند.

کفاشیان در مورد گزارش‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: گزارش‌های خوبی ارسال شده و مذاکراتی با شیخ سلمان داشتم و از او خواستم که حمایت کند از ما که او گفت من از همه نامزدها حمایت می‌کنم. رقابت اصلی بین ما و امارات است. تعیین میزبانی هم در آبان ماه نیست و به بعد از برگزاری جام ملت‌های آسیا موکول شده است. ایران نواقصی در بازرسی‌ها داشته ولی این نواقص به گونه‌ای نیست که نتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وزیر ورزش گفت که منظور لباس تیم ملی بوده، گفت: اعتقادم همین است که وزیر گفته و نباید مسایل کوچکی مثل لباس گرمکن پرداخته شود. وزیر ورزش آنقدر پول به ما داده که هم گرمکن و لباس بخریم و اردوی اتریش هم هزینه‌ زیادی دارد و 300 میلیون هزینه دارد.

وی در مورد پاداش برای بازیکنان تیم ملی در جام جهانی گفت: پاداشی فعلا در نظر نگرفته‌ایم.

کفاشیان در مورد گزینه بعدی کی روش گفت: هر گزینه ای دیگری داشته باشیم برای سه چهار سال آینده است و کی روش گزینه اول است بدون کمک دولت فقط در سال اول ممکن است بتوانیم این کار را بکنیم اما برای سال‌های بعد به مشکل برمی‌خوریم و درآمدمان کم است. اگر فقط تیم ملی بزرگسال باشد بله مشکلی نیست ولی تیم‌های زیادی داشتیم.

رئیس فدراسیون در مورد اینکه با کروش برای تمدید قرارداد صحبت نکردید گفت: خیر فقط در مورد لباس‌ها سوال شد.

وی در مورد تمدید قرارداد کی روش گفت: 15 میلیارد پیشنهاد کی روش است یکی دو میلیارد هم تخفیف بگیریم و اصلا 12 میلیارد است. فیفا برای صعود 8 میلیون دلار می‌دهد البته به غیر از یک و نیم میلیون دلاری است که برای آماده سازی می‌شود.

به گزارش فارس ،کفاشیان درمورد خسوس گفت: از خسوس کاملا راضی هستیم و نشان دادند که می‌توانند در آسیا تیم ملی ما گام بردارد و با با بدشانسی مواجه شدند و تیم جوانی بودند و ما راضی هستیم.

وی در مورد شایعه سرمربیگری شمسایی گفت: خسوس مربی خوبی است و فقط مقابل ژاپن نقاط ضعفی بود.

وی در مورد درصد ماندن کی روش گفت: مذاکراتی با مسئولان دولتی و وزارت ورزش داریم و کروش تمایل به ماندن دارد و تخفیف هم می‌گیریم اما باید ببینیم چه می‌شود تاقبل از برزیل همه چیز مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها